بازی جدید و جذاب مأموریت جهانی Global Ops Commando Libya2011

Global Ops Commando Libya یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های اکشن می باشد. این بازی کماندویی شما را به عمق جنگ و درگیری می برد. جایی که لیبی کاملا درگیر جنگ های محلی و تروریستی شده است. شما در این بازی در نقش یک کماندو ارتش ایالات متحده قرار می گیرد. وظیفه شما و تمامی هم رزمان , نجات لیبی از شر ترورریست ها و جلوگیری از انفجار بمب اتم است. شما باید به دنبال یکی از بزرگترین تروریست ها و مافیای روسیه ای بگردید .که خرید و فروش سلاح می کند و بگونه ای خود را در بین این مافیا جا بزنید که آنها شما را عضوی از خود بدانند و بتوانید با ورود به این گروه ها و شناسایی افراد سر شناس آنها را نابود کنید. شما باید تمامی افراد و سلاح های خود را مجهز و آماده کنید و جلوی یک حمله تروریستی بلقوه و وحشیانه بگیرید. در واقع تکاور بازی که شما باشید سلاح های مدرن و حرفه ای دارید و همه این سلاح ها با پیشرفته ترین متدها ساخته شده اند و می توانند بسیار مخرب و کشنده باشند.

 

نسخه کم حجم شده BlackBox |

 

global بازی جدید و جذاب مأموریت جهانی  Global Ops Commando Libya2011

 

 

دانلود + ادامه مطلب


دانلود بازی F.E.A.R 3

۹ ماه پیش Point Man و تیم اش یعنی F.E.A.R مسئول متوقف کردن آدم خوارهای با استعدادی که قتل و غارتی دیوانه وار را آغاز کرده بودند  ، شدند. Point Man متوجه شد که هدف برادرش Pacton Fettel است که در کنار مادر قدرتمندش Alma Wade می باشد.با این وجود Point Man برای نابودی آنان از دستورات پیروی می کند.حالا مشخص است که فیزیک بدنی Alma بر زنده ماندش تاثیر گذاشته و او در فکر تولد موجودی می باشد که می تواند کل دنیا را نابود کند.  Fettel به طور نامشخصی از مرگ نجات می یابد.باقی مانده ی تیم FEAR هنوز در تلاش تمام کردن ماموریت خود هستند. با زنجیره ای از عملیات شکست خورده Point Man بدنبال استفاده از فرصت هاست تا بفهمد که وفاداری به او چقدر باقی مانده است.

|به همراه دانلود در یک پارت ۴٫۲ گیگابایتی با لینک مستقیم|

|نسخه فشرده شده ۲٫۵ گیگابایتی گروه BlackBox به پست افزوده شد|

|آپدیت شماره ۱ بازی به پست افزوده شد|

 

fear3 cover small دانلود بازی F.E.A.R 3

 

dvd دانلود بازی F.E.A.R 3 شما می توانید این بازی زیبا را در یک DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۳۸۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

read دانلود بازی F.E.A.R 3 بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

دانلود + ادامه مطلب


مطالب مربوط به موضوع : بازی کامپیوتر

عبور از قوانین در بازی جذاب و سرگرم کننده City Bus

City Bus یک شبیه ساز اتوبوسرانی نیست. اگر دوست دارید قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنید، با احتیاط برانید و به حقوق شهروندان احترام بگذارید، بهتر است که به دنبال یک بازی دیگر بگردید! اگر دوست دارید تا به وحشیگری در شهر بپردازید، قوانین را زیر پا بگذارید و همه چیز را در سر راهتان نابود کنید، شما توانسته اید بازی مناسب را پیدا کنید! در این بازی هیچ چیز نمی تواند جلوی شما را بگیرد. شما باید گاز را در ترافیک تا آخر فشار داده، از ماشین های پلیس فرار کرده و شهر را به آشوب بکشید. وقت آن رسیده که آن روی خشن خود را در این بازی به نمایش بگذارید!

 

City Bus عبور از قوانین در بازی جذاب و سرگرم کننده City Bus

 

 

دانلود + ادامه مطلب


دانلود بازی Virtua Tennis 4

یکی از عنوان های محبوب و معدود Sega در سبک ورزشی، سری بازی های Virtua Tennis هستند که هر چند وقت یکبار نسخه جدیدی از آن ها راهی بازار می شود. Sega در این مدت رقیب دیگری به نام سری بازی های Top Spin هم پیدا کرده که مخصوصاً در نسخه جدید، عنوان خوب و قابل توجهی بود. حال Virtua Tennis 4 آمده تا دوباره بازیکنان قدیمی و طرفداران سبک تنیس را به مسابقات جدیدی فرا بخواند. هر چه باشد، تنیس از ورزش هایی است که در کنار فوتبال از علاقه مندان زیادی در دنیای بازی های کامپیوتری برخوردار است.

|به همراه دانلود در یک پارت ۳ گیگابایتی با لینک مستقیم|

 

virtua tennis 4 cover دانلود بازی Virtua Tennis 4

 

dvd دانلود بازی Virtua Tennis 4 شما می توانید این بازی زیبا را در یک DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۳۸۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

read دانلود بازی Virtua Tennis 4 بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

دانلود + ادامه مطلب


دانلود بازی Bridge Project برای PC

یک شبیه ساز فوق العاده برای طراحان تازه کار و مهندسان ساختمانی حرفه ای محسوب می شود. حتی شمایی که از دسته نیستید همکنون می توانید چالشی از این رشته عمرانی را در کامپیوتر شخصی خود تجربه کنید.اساسا پل سازه ای است فلزی، بتنی و یا با مصالح ساختمانی برای عبور راه، راه‌آهن و یا پیاده، از روی آب و یا مسیر راهی دیگر.در این بازی ساخت انواع پل های قوسی ، کابلی ، معلق ، تاشو و حتی تشریفاتی در دستور کار قرار خواهد گرفت.فاکتور های گوناگونی برای ایجاد انگیزه و فراگیری هرچه بهتر گیم پلی بازی در این شبیه ساز تعبیه شده است.در ساخت پل ها می بایست به نکات و ریزه کاری های خاص و گوناگونی توجه داشته باشید.برای نمونه در ساخت پل های راه آهن که می بایست وزن سنگین تری را تحمل کند می بایست توجه بیشتری به استحکامات پل داشته باشید.بر روی این بازی از جهت گرافیکی به شکل قابل ملاحظه ای کار شده است و این ویژگی را با توجه بیشتر به اشیای سه بعدی در خلال بازی بهتر درخواهید یافت.در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.  

 

Bridge Project-RELOADED

 

Bridge Cover دانلود بازی Bridge Project برای PC

 

دانلود + ادامه مطلب


بازی جذاب Tower Bloxx Deluxe

شما در Tower Bloxx باید برج هایی را از روی هم قرار دادن طبقات یک ساختمان درست کنید چون وضعیت ساخت و ساز شهر خیلی وخیمه ، شهردار از شما می خواد که شهر رو با ساختن برج ها زیباتر کرده و برای مردم سقفی تهیه کنید! جالب اینجاست که مردم ساکن برج ها قبل از اتمام کار شما در خانه سکونت می گزینند.

tower downloadha.com بازي جذاب Tower Bloxx Deluxe

 

دانلود + ادامه مطلب


دانلود بازی Vampire Legends: The True Story of Kisolova برای PC

Vampire Legends: The True Story of Kisolova – چنانچه از نامش پیداست عنوان یک بازی ترسناک به سبک HOG است که یک ماجراجویی فوق العاده را برای شما رقم خواهد زد.Kisolova نام شهریست در نزدیکی وین که مدتی است در آن اتفاقات عجیب و غریبی رخ می دهد و اهالی آن یکی پس از دیگری ناپدید می شوند.اما به راستی چه کسی یا چه چیزی مسبب این حوادث است ؟ شما و همکارتان به عنوان مسئول پرونده به منظور رسیدگی به اوضاع به وین فرستاده می شوید.سپس به شهر Kisolova رفته و می بایست قتل های به وقوع پیوسته را بررسی نمایید.فضای شهر به شدت متشنج است و مردم وحشت زده در حال ترک آن هستند.در حال یافتن سر نخ هایی از موجودات فرامادی هستید که ناگهان…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید…
 

Vamleg Cover دانلود بازی Vampire Legends: The True Story of Kisolova برای PC

 

دانلود + ادامه مطلب


دانلود بازی StarCraft II:Heart of the Swarm برای PC

داستان HotS درست بعد از WoL جریان دارد. کریگان (Kerrigan) رفته و Zergها به دلیل نبود Queen of Blades دچار آشفتگی شده اند. فرمانده جیم رینور (Jim Raynor) که در پایان قسمت قبل با کمک قطعه باستانی Xel'Naga توانست Zergها را شکست داده و کریگان را به شکل انسان برگرداند، در تلاش است تا بتواند قدرت این قطعه را مهار کند و همچنین سارا کریگان (Sarah Kerrigan) را دوباره به حالت قبل برگرداند. اما عطش انتقام در کریگان فروکش نکرده و او قصد دارد تا با بازگشت به حالت اولیه اش انتقام خود را از آرکتوروس منگز (Arcturus Mengsk) بگیرد. از طرف دیگر، منگز یک تیم از واحد Ghost را برای دستگیری کریگان می فرستد و رینور نیز در تلاش برای محافظت از کریگان است. به نظر می رسد که Blizzard بعد از تجربه موفقی که در قسمت پیشین در زمینه ارائه یک داستان حماسی-سینمایی داشته، می خواهد بار احساسی و تراژدیک آن را چند برابر کند. تقابل رینور، کریگان و منگز می تواند قسمت های حساس داستان را ایجاد کند و سازندگان نیز مسلماً از این پتانسیل نهایت استفاده را خواهند برد. همان طور که پیش تر اشاره کردم، در بازی کنترل نژاد Zergها را بر عهده داریم. شخصیت اصلی در HotS کریگان است.او در بیشتر قسمت های بازی حضور دارد و از قابلیت های متعددی برخوردار است که در بخشی به نام Battle Focus وجود دارند و با افزایش مهارت، آزاد می شوند. نژاد Zergها دارای ویژگی هایی هستند که آن ها را از دو نژاد دیگر در این سری متمایز می کند. مهم ترین ویژگی Zergها تعدد نفرات در حین مبارزه است. با اینکه شاید آن ها از نظر توانایی ضعیف باشند، اما تعداد بالا و توانایی در تولید مثل سریعشان می تواند برتری نسبی ایجاد کند. علاوه بر آن، با هر گونه محیطی سازگاری دارند و می توانند در شرایط سخت سیاره سرد Kaldir به راحتی زندگی کنند. با اینکه قالب کلی گیم پلی همانند نسخه پیشین، بر مبنای ساخت و ساز، تولید نیرو و حمله به اهداف است، اما همین ویژگی های منحصر به فرد Zergها شمایلی جدید به بازی می بخشد.

StarCraft II:Heart of the Swarm PC-FLT

StarCraft II:Heart of the Swarm PC-BlackEcho

 

starcraft 2 heart of the swarm cover small دانلود بازی StarCraft II:Heart of the Swarm برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب


دانلود بازی Lords of Football برای PC

بازی ورزشی "پادشاهان فوتبال" یک شبیه ساز کاملا جدید از زندگی ورزشی فوتبالیست ها می باشد. زندگی هر روزه ی فوتبالیست ها، شبیه سازی تمرینات روزمره ی آن ها برای بهبود مهارت هایشان و تمام داستان ها و تضادهای زندگی واقعی آن ها که در یک فصل فوتبال برای بازیکنان پیش می آید در این بازی گنجانده شده است. بوسیله ی انتخاب بازیکنان و تصمیم گیری های حرفه ای خود در مورد شخصیت بازیکنان، شما باید آینده ی هر فوتبالیست خود را پیش بینی کنید و منابع خود را نیز طوری تطبیق دهید تا بتوانید تیم خود را به رقابت های جهانی برسانید. بازی در یک محیط ۳ بعدی خارق العاده اتفاق می افتد. همچنین شما می توانید تیم خود را به دلخواه خود سامان دهی کنید و با آپگریدهایی که در باشگاه شما و پاداش هایی که می گیرید می توانید لذت خود را از این شبیه ساز بی نظیر فوتبال چندین برابر کنید.

Lords of Football PC-RELOADED

 

lords of football cover دانلود بازی Lords of Football برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب


دانلود آپدیت جدید بازی Resident Evil 6: Update 2

آپدیت جدید بازی محبوب Resident Evil 6 عرضه شد. در این آپدیت شما می توانید بوسیله ی شخصیت های بازی Left 4 Dead 2 در حالت The Mercenaries: No Mercy به بازی بپردازید. همچنین مشکل Out of memory که در اثر تداخل با برخی از کارت گرافیک ها بود، برطرف شد. تعدادی از مشکلات جزئی نیز برطرف شده است. برای دانلود آپدیت می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Resident.Evil.6.Update.2.REPACK-RELOADED

 

RE6 pc cover small دانلود آپدیت جدید بازی Resident Evil 6: Update 2

 

 

دانلود + ادامه مطلب

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 32 صفحه بعد

مطالب قبلي





Copyright © 2009-20010 Loxblog.com All Rights Reserved . Designed by Loxblog.com

angryamirashkan

امیر علی اصغری

angryamirashkan

http://angryamirashkan.loxblog.com

ما بخاطر شما زنده ایم

ما بخاطر شما زنده ایم

ما بخاطر شما زنده ایم

به وبلاگ من خوش آمدید اگر میخواهید به ارزوهای خود برسید بیایید...

ما بخاطر شما زنده ایم