نرم افزار حرفه ای و کامل پی دی اف Foxit Advanced PDF Editor 3.00

Foxit Advanced PDF Editor نرم افزاری حرفه ای و کامل جهت کار با فایل های پی دی اف است. این نرم افزار تمامی امکانات ساخت ، ویرایش ، نمایش و تبدیل فایل های pdf را در خود جای داده است که اگر میخواهید به صورت جزئی آنها را بررسی کنید به ادامه مطلب بروید. اما به طور اختصار باید گفت در زمینه ویرایش فایل های pdf نرم افزار همانند نرم افزار word تمامی امکانات را جهت ویرایش فراهم آورده و گویی که کاربر در حال ویرایش یک متن در نرم افزار word است. ویرایش پارگراف ها و تغییر فونت ها و حذف یا اضافه کردن اشیاء و عکس و… . در زمینه ساخت و تبدیل فایل های pdf ، این نرم افزار توانایی این را دارد تا بیش از ۲۰۰ فرمت اسناد که مسلما فایل های نرم افزار آفیس و عکس ها و صفحات html و… جز آنها هستند را به صورت pdf تبدیل کند و از انها یک فایل pdf بسازد. ادغام چندین فایل pdf و همچنین برداشتن  و حذف صفحاتی از داخل یک فایل pdf دیگر نیز در زمره توانایی های نرم افزار قرار دارد. برای قابلیت های جزئی تر به ادامه مطلب بروید. 

 

Foxit PDF editor نرم افزار حرفه ای و کامل پی دی اف Foxit Advanced PDF Editor 3.00

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط روهان در تاریخ :


موزیک پلیر قدرتمند JetAudio Plus 1.9.3 – اندروید

نام JetAudio متعلق به یکی از نرم‌افزارهای محبوب در زمینه‌ی مدیریت موزیک‌ها در کامپیوتر و موبایل است که با امکانات قدرتمند خودش کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند و می‌تواند جایگزین خوبی برای موزیک پلیر معمولی خود گوشی باشد. این نرم‌افزار تقریباً از همه‌ی فرمت‌های صوتی موجود پشتیبانی می‌کند. قابلیت‌های تنظیم صدای این نرم‌افزار نیز بسیار متنوع بوده و در آن به‌طور پیش‌فرض ۳۲ فرمت برای Equalizer قرار داده شده است. از دیگر امکانات این برنامه می‌توان به قابلیت نمایش متن آهنگ‌ها، داشتن تم‌های گوناگون، امکان استفاده از ویجت این برنامه در سایزهای گوناگون و قابلیت کنترل سرعت پخش فایل صوتی، اشاره کرد. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

jetaudio plus android موزیک پلیر قدرتمند JetAudio Plus 1.9.3   اندروید

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط علی در تاریخ :


امنیت کامل در دنیای کامپیوتر Quick Heal Total Security 2013

 Quick Heal Total Security 2013 ، از لپ‌تاپ‌ها و رایانه‌های شخصی شما محافظت کرده و امنیتی کامل در برابر انواع خطرات و تهدیدات اینترنتی یا آلودگی‌های مبتنی بر شبکه ارائه می‌دهد. پس از نصب ، توتال سکیوریتی به عنوان سپر در برابر ویروس‌ها ، کرمها ، تروجان‌ها ، جاسوس‌افزارها و سایر تهدیدات مخرب عمل می‌کند. این نرم‌افزار همچنین با استفاده از تکنولوژی برتر و انحصاری ®DNAScan کوییک هیل حفاظتی خوب را در برابر ویروس های جدید و ناشناخته ارائه می‌کند. کوییک هیل توتال سکیوریتی قابلیت Anti-Phishing را جهت افزایش اطمینان از محافظت در برابر وب‌سایت های کلاهبردارانه در زمان استفاده از اینترنت ارتقاء داده است. ویژگی Parental Control (مدیریت خانواده) به شما امکان می‌دهد تا زمان دسترسی به اینترنت را برای کودکان خود زمانبندی نمایید. همچنین می‌توانید با استفاده از لیست از پیش تعریف شده دسترسی فرزندانتان را به نوع خاصی از وب‌سایت‌ها (شبکه‌های اجتماعی، بازی، غیراخلاقی و..) محدود نمایید. ابزار PCTuner عملکرد کلی سیستم شما را بهبود می‌بخشد. همچنین ویژگی PC2Mobile Scan، بدافزارها را از روی موبایل اسکن، شناسایی و پاکسازی می‌نماید.توتال سکیوریتی ۲۰۱۳ کوییک هیل ، از منابع بسیار کم استفاده می کند و حفاظت را بدون کند کردن کامپیوتر ، افزایش می دهد . اطلاعات بیشتر ادامه مطلب…

 

این نسخه توسط نماینده رسمی آنتی ویروس کوییک هیل در ایران مخصوص کاربران دانلودها ارائه شده است که با نصب آن می توانند به صورت رایگان تا ۲ ماه بدون نیاز به لایسنس آنتی ویروس خود را آپدیت کنند.

 

quick heal total security امنیت کامل در دنیای کامپیوتر Quick Heal Total Security 2013

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط روهان در تاریخ :


مدیریت ساده و حرفه ای ایمیل ها Mozilla Thunderbird 17.0

Mozilla Thunderbird نرم افزاری بسیار عالی برای مرور ، مشاهده ، ارسال و دریافت پست های الکترونیک از طریق سرویس های مختلف ایمیل نظیر  IMAP, SMTP و سرویس Gmail می باشد. به وسیله این نرم افزار میتوانید همزمان از چندین سرویس جیمیل و سرویس های  IMAP, SMTP (سرویس های مخصوصی که معمولا وبمسترها استفاده می کنند) استفاده کنید. به دلیل مجموعه شدن اکانت ها و وجود پنلی یکتا برای مدیریت آنها دیگر نیازی به تحمل دردسرهای رایج استفاده همزمان از چندین ایمیل نخواهید داشت و به راحتی میتوانید چندین ایمیل را مدیریت کنید. این نرم افزار با توجه به پشتیبانی از SSL/TLS امنیت بسیار بالایی خواهد داشت و به همین دلیل نگران وارد نمودن پسوردها و یا رسوخ اطلاعات ایمیل هایتان نباشید. همچنین این نرم افزار همانند مرورگرهای جدید از قابلیت Tabbed Email استفاده میکند تا ضمن اینکه همزمان چندین اکانت را بررسی میکنید ، همزمان چندین ایمیل را مطالعه ، ارسال یا مرور کنید. آرشیو نمودن ایمیل ها و همچنین قرار دادن address book ها باعث می شود به راحتی ایمیل ها را دسته بندی و مدیریت کنید ، قابلیتی که شاید برای استفاده از آن در سرویس های IMAP, SMTP بایستی دردسرهای زیادی را متحمل شوید. همچنین با وجود امکان قابلیت پیوست اطلاعات ، از نظر ارسال داده ها نیز مشکلی نخواهید داشت. قابلیت چت نیز در نسخه های جدید Thunderbird اضافه شده است که چت فیس بوک ، جیمیل ، توییتر و xmpp پشتیبانی می شوند. قابلیت جستجو نرم افزار بسیار عالی خواهد بود و میتواند به جستجوی متن درون ایمیل ها بپردازد و این یعنی راحتی بسیار در پیدا نمودن ایمیل هایی که عنوان آنها را فراموش کرده اید. این نرم افزار رایگان بوده و مخصوص شماست!

 

Mozilla Thunderbird مدیریت ساده و حرفه ای ایمیل ها Mozilla Thunderbird 17.0

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط روهان در تاریخ :


نرم افزار قدرتمند و کامل رایت Ashampoo Burning Studio v12.0.1

Ashampoo Burning Studio نرم افزاری کامل و قدرتمند در زمینه رایت و ریپ انواع لوح های فشرده CD / DVD / Blu-ray می باشد. اگر از نرم افزار سنگین nero خسته شده اید و قصد تغییر نرم افزار در این زمینه را دارید ، بهترین گزینه و انتخاب نرم افزار Ashampoo Burning Studio می باشد که تمامی امکانات مبوط به رایت را در قالب ساده و کاربر پسند ارائه می دهد. ashampoo شرکت معبر نرم افزاری می باش که از نظر کیفیت نیز میتوان به این نرم افزار به طور کامل اعتماد نمود. قابلیت های رایت این نرم افزار را میتواند اینگونه آغاز کرد که به راحتی میتوانید انواع فایل ها را در قالب data برروی لوح های فشرده رایت کنید. رایت فیلم ها با قابلیت پخش بر روی دستگاه های پلیر به صورت دی وی دی یا سی و یا blu-ray نیز مطمئنا مورد نیاز کاربر خواهد بود. همچنین این نرم افزار میتواند برای فیلم های دی وی دی منو نیز طراحی کند. ساخت اسلایدشو از عکس و ویدیو با امکانات فراوان و سپس رایت آنها به صورت فایل ویدیوی بر روی دی وی دی قابل پخش برروی دستگاه های پلیر نیز یکی از اماکانت جالب نرم افزار است. قابلیت مهم بعدی کپی لوح فشرده یا copy disk است که میتواند با خواندن لوح فشرده اصلی از روی rom آن روی دیسک خام writer کپی کند. ایجاد ، رایت و تهیه فایل های ایمیج از انواع لوح های فشرده نیز مسلما در این نرم افزار گنجانده شده است. برای مطالعه اطلاعات جزئی تر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ashampoo burning studio نرم افزار قدرتمند و کامل رایت Ashampoo Burning Studio v12.0.1

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط روهان در تاریخ :


دخیره صفحات وب در موبایل با Instapaper 4.2.6 – آیفون و آیپد

نرم افزار Instapaper ابزاری است که به شما در ذخیره کردن صفحات وب برای مطالعه در زمان مناسب کمک می‌کند. فرض کنید یک مطلب جالب در اینترنت دیده‌اید ولی دوست دارید آن صفحه را با فرمتی مناسب در موبایل خود ذخیره کنید و بعداً در فرصتی مناسب به مطالعه‌ی آن بپردازید، در این حالت کافیست صفحه مورد نظر را در Instapaper ذخیره نمایید. با این کار مطالب موجود در صفحه‌ی مورد نظر در گوشی شما ذخیره خواهد شد و در دفعات بعدی بدون نیاز به اینترنت می‌توانید به آن مطالب دسترسی پیدا کنید. در این برنامه ابزارهایی برای خواندن راحت‌تر مطالب نیز گنجانده شده است مثل تغییر اندازه‌ی قلم و نور صفحه و رنگ پشت صفحه و…. لطفا دقت داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

instapaper دخیره صفحات وب در موبایل با Instapaper 4.2.6   آیفون و آیپد

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط علی در تاریخ :


دانلود دوبله فارسی انیمیشن فصل شکار ۳ Open Season 3 2010

 

Open Season 3 BDRip (2010) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت فوق العاده عالی HD 720p می باشد|

 

Open Season 3 cover دانلود دوبله فارسی انیمیشن فصل شکار 3 Open Season 3 2010

 

نام انیمیشن: Open Season 3 – فصل شکار ۳

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، خانوادگی

سال انتشار: ۲۰۱۰

مدت زمان: ۷۵ دقیقه

حجم: ۵۳۰ مگابایت

کیفیت: BDRip

دوبله فارسی

مدیر دوبلاژ: مهرداد رئیسی

IMDB

خلاصه داستان: اکنون الیوت عیال وار شده است و صاحب بچه و دیگر نمی تواند با بوگ به خوش گذرانی بپردازد، بوگ هم که دیگر نا امید است و تنها، به یک سیرک روسی ملحق می شود و آنجا یک خرس گریزلی مونث اصیل روسی را ملاقات می کند و به او علاقه مند می شود و … 

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط حسین در تاریخ :


دانلود آفیس ۲۰۱۳ نسخه کامل Microsoft Office Professional Plus 2013

نسخه جدید Microsoft Office 2013 که تقریبا به همراه ویندوز ۸ وارد بازار شده است در حال حاضر به صورت کرک شده از دانلودها قابل دانلود است. آفیس ۲۰۱۳ با قابلیت های جدید و رابط کاربری جدیدی همراه است ولی شما می‌توانید همان ریبون آفیس (نوار منوی بالای نرم‌افزارهای آفیس ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ ) را در آفیس ۲۰۱۳ نیز داشته باشید. ریبون در گوشه پنجره نرم‌افزارهای مختلف Word, Excel, Outlook و دیگر ابزارهای آفیس وجود دارد و کاربر براحتی می‌تواند آن را فعال کند.  مایکروسافت در نسخه جدید آفیس خود تغییرات شگرفی را در پیش گرفته است. نه تنها ظاهر و رابط کاربری این مجموعه نرم افزاری شبیه به ویندوز ۸ شده و در ابزارهای صفحه لمسی همچون تبلت بسیار بهتر عمل خواهد کرد. بلکه این شرکت شیوه شخصی سازی و مدیریت بخش های مختلف آفیس را هم به شکل چشم گیری تغییر داده و به کاربران امکان استفاده از اپلیکیشن های ویژه ای را در مجموعه آفیس می دهد. این مجموعه نرم افزارهای Word , Excel , Powerpoint , OneNote , Outlook و Groove و Publisher و Access و Infopath و عرضه شده است. 

 

نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت به همراه کرک کامل

office 2013 2 دانلود آفیس 2013 نسخه کامل Microsoft Office Professional Plus 2013

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط روهان در تاریخ :


دانلود انیمیشن Tekken: Blood Vengeance 2011

 

Tekken: Blood Vengeance BDRip (2011) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|به همراه دانلود از سرور تورنت اختصاصی دانلودها|

|زیرنویس فارسی به پست افزوده شد|

 

tekken blood vengeance cover دانلود انیمیشن Tekken: Blood Vengeance 2011

 

نام انیمیشن: Tekken: Blood Vengeance – تکن: انتقام خونین

ژانر: انیمیشن ،اکشن

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۹۲ دقیقه

حجم: ۶۰۰ مگابایت

کیفیت: BDRip

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: داستان از جایی آغاز می شود که آنا ویلیامز می خواهد خواهرش را به دام بیندازد ، نینا ویلیامز ! که در حال حاضر مشغول به همکاری با رئیس جدید شرکت میشیما می باشد. نام این رئیس کسی نیست جز جین کازاما. آنا در کنار شغل خود ، برای شخص جین نیز به طور شخصی کار می کند و عضو تیم او می باشد. آن ها به دنبال اطلاعاتی درباره دانش آموزی با نام شین کامیا می گردند و …

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط حسین در تاریخ :


دانلود انیمیشن Ice Age: A Mammoth Christmas 2011

 

Ice Age: A Mammoth Christmas WebRip (2011) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|به همراه دانلود از سرور تورنت اختصاصی دانلودها|

 

ice age a mamooth cover دانلود انیمیشن Ice Age: A Mammoth Christmas 2011

 

نام انیمیشن: Ice Age: A Mammoth Christmas – عصر یخبندان: کریسمس یک ماموت

ژانر: انیمیشن ، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۲۵ دقیقه

حجم: ۱۷۲ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان:  وقتی که سید کیسه ی شادی کریسمس دوستش را خراب می کند و تمامی لیست آرزوهای بابانوئل را به هم می ریزد ، سعی می کند تا همه چیز را دوباره درست کند و به حالت اولیه باز گرداند. در این بازه ، ماجراهای جالبی برای سید پیش می آید و …

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط حسین در تاریخ :

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 32 صفحه بعد

مطالب قبلي





Copyright © 2009-20010 Loxblog.com All Rights Reserved . Designed by Loxblog.com

angryamirashkan

امیر علی اصغری

angryamirashkan

http://angryamirashkan.loxblog.com

ما بخاطر شما زنده ایم

ما بخاطر شما زنده ایم

ما بخاطر شما زنده ایم

به وبلاگ من خوش آمدید اگر میخواهید به ارزوهای خود برسید بیایید...

ما بخاطر شما زنده ایم