دانلود بازی Vampire Legends: The True Story of Kisolova برای PC

Vampire Legends: The True Story of Kisolova – چنانچه از نامش پیداست عنوان یک بازی ترسناک به سبک HOG است که یک ماجراجویی فوق العاده را برای شما رقم خواهد زد.Kisolova نام شهریست در نزدیکی وین که مدتی است در آن اتفاقات عجیب و غریبی رخ می دهد و اهالی آن یکی پس از دیگری ناپدید می شوند.اما به راستی چه کسی یا چه چیزی مسبب این حوادث است ؟ شما و همکارتان به عنوان مسئول پرونده به منظور رسیدگی به اوضاع به وین فرستاده می شوید.سپس به شهر Kisolova رفته و می بایست قتل های به وقوع پیوسته را بررسی نمایید.فضای شهر به شدت متشنج است و مردم وحشت زده در حال ترک آن هستند.در حال یافتن سر نخ هایی از موجودات فرامادی هستید که ناگهان…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید…
 

Vamleg Cover دانلود بازی Vampire Legends: The True Story of Kisolova برای PC

 

دانلود + ادامه مطلب


دانلود بازی StarCraft II:Heart of the Swarm برای PC

داستان HotS درست بعد از WoL جریان دارد. کریگان (Kerrigan) رفته و Zergها به دلیل نبود Queen of Blades دچار آشفتگی شده اند. فرمانده جیم رینور (Jim Raynor) که در پایان قسمت قبل با کمک قطعه باستانی Xel'Naga توانست Zergها را شکست داده و کریگان را به شکل انسان برگرداند، در تلاش است تا بتواند قدرت این قطعه را مهار کند و همچنین سارا کریگان (Sarah Kerrigan) را دوباره به حالت قبل برگرداند. اما عطش انتقام در کریگان فروکش نکرده و او قصد دارد تا با بازگشت به حالت اولیه اش انتقام خود را از آرکتوروس منگز (Arcturus Mengsk) بگیرد. از طرف دیگر، منگز یک تیم از واحد Ghost را برای دستگیری کریگان می فرستد و رینور نیز در تلاش برای محافظت از کریگان است. به نظر می رسد که Blizzard بعد از تجربه موفقی که در قسمت پیشین در زمینه ارائه یک داستان حماسی-سینمایی داشته، می خواهد بار احساسی و تراژدیک آن را چند برابر کند. تقابل رینور، کریگان و منگز می تواند قسمت های حساس داستان را ایجاد کند و سازندگان نیز مسلماً از این پتانسیل نهایت استفاده را خواهند برد. همان طور که پیش تر اشاره کردم، در بازی کنترل نژاد Zergها را بر عهده داریم. شخصیت اصلی در HotS کریگان است.او در بیشتر قسمت های بازی حضور دارد و از قابلیت های متعددی برخوردار است که در بخشی به نام Battle Focus وجود دارند و با افزایش مهارت، آزاد می شوند. نژاد Zergها دارای ویژگی هایی هستند که آن ها را از دو نژاد دیگر در این سری متمایز می کند. مهم ترین ویژگی Zergها تعدد نفرات در حین مبارزه است. با اینکه شاید آن ها از نظر توانایی ضعیف باشند، اما تعداد بالا و توانایی در تولید مثل سریعشان می تواند برتری نسبی ایجاد کند. علاوه بر آن، با هر گونه محیطی سازگاری دارند و می توانند در شرایط سخت سیاره سرد Kaldir به راحتی زندگی کنند. با اینکه قالب کلی گیم پلی همانند نسخه پیشین، بر مبنای ساخت و ساز، تولید نیرو و حمله به اهداف است، اما همین ویژگی های منحصر به فرد Zergها شمایلی جدید به بازی می بخشد.

StarCraft II:Heart of the Swarm PC-FLT

StarCraft II:Heart of the Swarm PC-BlackEcho

 

starcraft 2 heart of the swarm cover small دانلود بازی StarCraft II:Heart of the Swarm برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب


دانلود بازی Web of Deceit: Black Widow برای PC

Web of Deceit: Black Widow – به محض اینکه قطار در شهر اندویل توقف نمود پی به دامی که برای شما چیده شده است برده و در تلاش برای رهایی از این تله که از سوی بیوه سیاه پی ریزی شده است به اطلاعات محرمانه ی بسیاری آگاهی یافتید.مردان زیادی در این مدت کوتاه در این شهر زیبا و فریبنده ناپدید شده اند و تنها کسی که اندکی سر نخ به درد بخور از این ماجراها یافته است ، شما هستید.وظیفه ی شما در این بازی این است که توطئه های اهریمن خبیثی که به قصد انتقام خونین از مردان شهر بازگشته است را خنثی کرده و او را در رسیدن به اهداف شومش ناکام بگذارید.در ادامه اتفاقات هیجان انگیز و خطرناکی روی می دهد و معماهای زیبایی را پیش رویتان قرار می دهد که…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید…
 

Widow Cover دانلود بازی Web of Deceit: Black Widow برای PC

 

دانلود + ادامه مطلب


بازی سرگرم کننده و مهیج Bang Bang Racing

 
 

Bang Bang Racing – خود را برای مسابقه ای مهیج و سراسر هیحان آماده کنید . در بازی علاوه بر سرعت ، می بایست مهارت کنترل ماشین را نیز داشته باشید تا بتوانید در مراحل مختلف بازی اول شوید . بازی با یک سیستم کنترل جذاب و همچنین آهنگ های متنوع ، می تواند لذتی بی پایان را برای شما به ارمغان بیاورد . با استفاده از مخروط ها، لاستیک ها و بشکه های منفجر شونده میتوانید سایر رقبای خود را از نابود کنید تا شانس شما برای قهرمانی بیشتر شود . همچنین می توانید با استفاده از راه های میانبر سریعتر به نقطه ی پایان برسید . ۲۰ اتومبیل مختلف در ۴ کلاس متفاوت با هشت رنگ متنوع ، بازی کردن به صورت چند نفره ، راه های متنوع در شرایط آب و هوایی متفاوت و … از سایر ویژگی های این بازی مهیج می باشند .

 

Bang Bang Racing بازي سرگرم كننده و مهيج Bang Bang Racing

 

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود بازی بسیار زیبا و مهیج Ninja Blade

 

 بازی اکشن سوم شخص زیبای نینجا که در آن داستان کن اوگاوا نینجایی که با سبک و روشش می خواهد شبیه Ninja Gaiden اسطوره ی نینجا در میان بازی های رایانه ای شود. شما در قالب نینجا فنون رزمی را به خوبی انجام می دهید،از هلیکوپتر به بیرون می پرید، مخفیانه ماموریت های مختلف را انجام می دهید، و در مسیر انجام ماموریت با هیولاها و موجودات اهریمنی روبرو شده و باید آنها را با شیوه نینجا خود نجات دهید .
در فقدان وجود بازی های نینجا مانند برای رایانه، بازی Ninja Blade را می توان بازی منحصر به فرد در ژانر سوم شخص اکشن و نینجا به حساب آورد . هم اکنون می توانید این بازی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از دانلودها دریافت کنید.

 

ninja blade downloadha.com دانلود بازی بسيار زیبا و مهیج Ninja Blade

 

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود بازی بسیار زیبا و اکشن James Cameron’s Avatar: The Game

 
 

بازی زیبای اکشن سوم شخص آواتار که بر اساس فیلم پر سر و صدای آواتار کارگردان مطرح سینمای هالیوود، جیمز کامرون، ساخته شده است . بازی داستان زیبای فیلم اصلی را دنبال می کند و شما را طی یک فرایند عجیب به  قلب "پاندورا"، یک سیاره موجودات عجیب و غریب می برد. گشت و گذار در محیط اعجاب آور، بازی اکشن و مبارزات مهیج، رویارویی با موجودات و مخلوقات منحصر به فرد همه و همه از ویژگی های این بازی اکشن مهیج است . شما در نقش یک موجود فضایی خاص این داستان دست به کارهای خارق العاده ای می زنید.

 

 avatar game دانلود بازي بسيار زيبا و اكشن James Camerons Avatar: The Game

 

dvd دانلود بازي بسيار زيبا و اكشن James Camerons Avatar: The Game شما می توانید این بازی زیبا را در یک DVD از فروشگاه دانلودها با قیمت ۳۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 

 

دانلود + ادامه مطلب

آپدیت جدید و بسیار جذاب برای بازی Mafia 2 به نام Jimmy’s Vendetta

 
 

امروز DLC جدید بازی Mafia II با نام Jimmy’s vendetta منتشر شد گفته شده این DLC برای هر سه پلتیفرم pc,xbox,ps3  منتشر میشود و این DLC شامل ۳۰ ماموریت جدید در شهر زیبای Empire Bay  اتفاق میفتد البته با این مرد کچل که اسمشم جیمی هست و داستان این DLC ( انتقام جیمی ) است که حدودا ۷ الی ۸ ساعت گیم پلی دارد و یک سیستم ارکید امتیاز دهی در بازی وجود دارد که به نحوه ی تیراندازی و رانندگی شما امتیاز میدهد.

توجه داشته باشید که این نسخه ، در روز ۴شنبه توسط تعدادی از وبسایت ها منتشر شد که مشکلات بسیار زیادی داشت. شما امروز می توانید نسخه سالم و نهایی این آپدیت بسیار زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم و توضیحات کامل نصب از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

mafia2 cover آپدیت جدید و بسیار جذاب برای بازی Mafia 2 به نام Jimmy’s Vendetta

 

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود بازی بسیار زیبای Star Wars: The Force Unleashed 2

 
 

در شماره ی اول بازی بسیار زیبای Star Wars: The Force Unleashed ، Darth Vader قهرمان بازی را کلون کرد تا یک سری آزمایشات روی وی انجام دهد اما موفق نشد. بازی از آن جا شروع می شود که شما در نقش Starkiller، شاگرد اسرارآمیز Darth Vader ظاهر می‌شوید. این در حالیست که وی قبلا فداکاری به خرج داده تا Rebel Alliance را نجات دهد. او نیز شخصیتی بوده است که در شماره ی دوم بازی به عنوان نتیجه شبیه سازی ظاهر می‌شود. هدف از بیان قسمتهای مختلف بازی اسپویل کردن آن نیست بلکه جهت آشنایی کلی می‌باشد. starkiller از kamino خارج می شود و با نیروهای Darth Vader به مبارزه خواهید پرداخت. سرپرست اجرایی این بازی ، در مورد نسخه شماره ۲ این بازی گفته : "شاید در شماره ی اول شما شاهد تکراری بودن سیر یکنواخت بازی بودید ولی مطمئنا ما این سیر تکراری بودن روند را از بازی حذف می کنیم و به بازی تنوع می بخشیم تا بازیکن خسته نشود و بازی را تاآخر انجام دهد".از این رو به نظر می رسد تا یک سری معماها در بازی گنجانده شود تا هم به بازی تنوع ببخشد و هم بازیکن بتواند توقف کند و جدا از مبارزات نفس گیر کمی نیز فکر کند.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|دانلود نسخه بدون ایراد در اجرای ویدیوها ، به همراه کرک نهایی و نسخه فشرده شده ۴ گیگابایتی|

 

starw2 cover دانلود بازی بسیار زیبای Star Wars: The Force Unleashed 2

 

 

دانلود + ادامه مطلب

صفحه قبل 1 ... 27 28 29 30 31 ... 32 صفحه بعد

مطالب قبلي





Copyright © 2009-20010 Loxblog.com All Rights Reserved . Designed by Loxblog.com

angryamirashkan

امیر علی اصغری

angryamirashkan

http://angryamirashkan.loxblog.com

ما بخاطر شما زنده ایم

ما بخاطر شما زنده ایم

ما بخاطر شما زنده ایم

به وبلاگ من خوش آمدید اگر میخواهید به ارزوهای خود برسید بیایید...

ما بخاطر شما زنده ایم