دانلود انیمیشن سریالی Ben 10 : Omniverse 2012

Ben 10: Omniverse (2012) 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در سایت های فارسی زبان با کیفیت ۷۲۰ پیکسل و زیرنویس فارسی

قسمت ۹ در ادامه همین مطلب قرار گرفت


Ben 10 دانلود انیمیشن سریالی Ben 10 : Omniverse 2012

 

ژانر : انیمیشن ،   ماجرایی

سال انتشار : ۲۰۱۲

تعداد فصل : ۱ فصل

مدت زمان :  - قسمت ۲۲ دقیقه ای

حجم : به طور میانگین هر قسمت ۹۰ مگابایت

کیفیت : ۷۲۰p ، کیفیت بسیار عالی

امتیاز : -

زیرنویس فارسی : دارد ، بزودی اختصاصی دانلودها 

IMDB ، Wikipedia

در مورد انیمیشن : این بار در سایت دانلودها افتخار داریم با یکی از پر طرفدار ترین انیمیشن های دنیا در خدمت شما عزیزان باشیم . سری جدید انیمیشن Ben 10 . همان طور که می دانید این انیمیشن دارای نسخه های زیادی است . تصمیم گرفتیم این بار از دانلودها همزمان با پخش جهانی سری جدید که ساخت سال ۲۰۱۲ می باشد در خدت شما عزیزان باشیم . این انیمیشن ساخت شبکه بسیار معروف cartoonnetwork است . البته لازم به ذکر است فعلا تنها قسمت اول این انیمیشن پخش شده از سوی شبکه ، شروع پخش رسمی این انیمیشن از تاریخ ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۲ می باشد که حتما در دانلودها با زیرنویس فارسی قرار خواهیم داد . سایت دانلودها به شما پیشنهاد می کند این انیمیشن جذاب را از دست ندهید .

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط محسن در تاریخ :


دانلود فصل دوم انیمیشن Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness

Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness S02 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در وبسایت های فارسی زبان با کیفیت بسیار عالی ۷۲۰p  با زیرنویس فارسی
قسمت ۶ در ادامه همین مطلب قرار گرفت

kpan دانلود فصل دوم انیمیشن Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness
 
نام انیمیشن :  Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness S02 – کونگ فو پاندا: افسانه های شگفت انگیز فصل ۲
ژانر : انیمیشن ، اکشن ، کمدی
سال انتشار : ۲۰۱۲
وضعیت : در حال پخش 
مدت زمان : ۲۲ دقیقه 
حجم : به طور میانگین هر قسمت ۱۰۰ مگابایت
کیفیت : ۷۲۰p
امتیاز : ۶٫۶/ ۱۰ 
زیرنویس فارسی : دارد ، اختصاصی دانلودها
اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ پخش قسمت ها :  IMDB ، ویکی پدیا
 
خلاصه داستان: انیمیشن جذاب ، دیدنی و خنده دار کونگ فو پاندا برای همگی آشنا و شنیده شده است ! ولی این بار با پو باشید ! در سریالی کارتونی با نام "افسانه های شگفت انگیز" که روایتگر ماجراهای زندگی پو در هنگام تمرین ، حفاظت ، جنگیدن ، آموزش دادن ، آموزش دیدن ، صحبت کردن و … می باشد. تا جایی که او به عنوان فرمانده سرزمین صلح برگزیده می شود . حال او در خانه ای به همراه پنج جنگجوی آتشین زندگی می کند و حالا پو وظایفی جدیدی دارد ! وظایفی که با برگزیده شدن او به عنوان جنگجوی اژدها به او واگذار شده است و … ، هم اکنون می توانید فصل دوم این مجموعه فوق العاده جذاب را از دانلودها دریافت نمایید .
 
دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط محسن در تاریخ :


دانلود فصل دوم انیمیشن The Looney Tunes Show S02 2011

The Looney Tunes Show 2011 720p  Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در سایت های فارسی زبان با کیفیت ۷۲۰ پیکسل و زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی قسمت ۴  در ادامه همین مطلب قرار گرفت
 
the looney tunes show 2011 cover دانلود فصل دوم انیمیشن The Looney Tunes Show S02 2011
 
ژانر : انیمیشن ، کمدی ، داستانی ، ماجراجویی
سال انتشار : ۲۰۱۱ – ۲۰۱۲
تعداد فصل : ۱ فصل کامل پخش شده ، فصل دوم در حال پخش
مدت زمان :  - قسمت ۲۲ دقیقه ای
حجم : به طور میانگین هر قسمت ۹۰ مگابایت
کیفیت : ۷۲۰p ، کیفیت بسیار عالی
امتیاز : ۷٫۵/۱۰
زیرنویس فارسی : دارد ، بزودی اختصاصی دانلودها 
 
خلاصه داستان: کمپانی معروف والت دیزنی دست به اقدام جدیدی زده است. این شرکت از تمامی شخصیت های کارتونی دوست داشتنی و قدیمی خود در مجموعه ای به نام The Looney Tunes Show استفاده کرده است. در این مجموعه ، در هر قسمت داستانی متفاوت بوجود می آید و مهره های اصلی داستان همواره در حال تغییر می باشند. ماجراهای بسیار جالبی در این مجموعه به وقوع می پیوندد و … . هم اکنون می توانید مجموعه دوم این انیمیشن فوق العاده جذاب و خاطره انگیز را از سایت دانلودها دریافت نمایید . زیرنویس فارسی به زودی برای انیمیشن آماده خواهد شد .
 
دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط محسن در تاریخ :


دانلود دوبله فارسی انیمیشن عصر یخبندان ۴ – Ice Age: Continental Drift 2012

 

Ice Age Continental Drift (2012) BDRip 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت عالی HD 720p می باشد|

 

Ice Age 4 دانلود دوبله فارسی انیمیشن عصر یخبندان 4   Ice Age: Continental Drift 2012

 

نام انیمیشن: Ice Age: Continental Drift – عصریخبندان: رانش قاره ای

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۸۰ دقیقه

حجم: ۶۰۶ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

دوبله فارسی (گلوری)

خلاصه داستان: این فیلم وقـایـع چند سال بعد از شـماره ی سـوم فیلم و ظهورِ دایناسورها رو به نمایش میزاره. جایی که اسکرات و تعقیب و گریزِ همیشگیش با یه بلوط موجب تغییرات بزرگی در سطح کره ی زمین میشه! و مانی، سید و دیگو رو به ماجراجویی جدیدی می فرسته. بعـد از تغیـیرات سـطح زمیـن و جـدا افـتادنِ مانی، سید و دیگو از بقیـه ی گـروه، اونا از یـه تکه یخ بـزرگ بعنوانِ کشتـیِ موقت خودشون استـفاده میکنن که اون ها رو بـه دریانـوردی و سفـری حماسی برای پیدا کردن باقیِ اعضای گروه مجبور می کنه…

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط حمید در تاریخ :


دانلود فصل اول انیمیشن سریالی Star Wars : The Clone Wars

Star Wars : The Clone Wars ( 2008 ) 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در وبسایت های فارسی زبان با کیفیت بسیار عالی ۷۲۰p  با زیرنویس فارسی

زیرنویس فارسی قسمت ۱۶ در ادامه همین مطلب افزوده شد

 

star wars دانلود فصل اول انیمیشن سریالی Star Wars : The Clone Wars

 

 

نام انیمیشن : Star Wars : The Clone Wars

ژانر : انیمیشن ، اکشن ، درام ، ماجرایی ، فانتزی ، هیجان انگیز

سال انتشار : ۲۰۰۸

تعداد فصل : ۵ فصل

وضعیت پخش فصل ها : ۴ فصل کامل پخش شده ، فصل ۵ در حال انتظار برای پخش

مدت زمان : ۲۲ قسمت ۲۱ دقیقه ای

حجم : به طور میانگین هر قسمت ۱۵۰ مگابایت

کیفیت : ۷۲۰p ، کیفیت بسیار عالی

امتیاز : ۷٫۶/۱۰

زیرنویس فارسی :   دارد ، اختصاصی دانلودها

IMDB ، Wikipedia

خلاصه داستان : جنگ ستارگان از محبوب ترین فیلم های ده های گذشته بوده و هست ، نسخه های سینمایی و انیمیشنی مختلفی بر پایه این فیلم ساخته شده که هر کدام با نمایش خود بینندگان زیادی رو مجذوب خود کرده اند . این بار در سایت دانلودها افتخار داریم تا نسخه سریالی این انیمیشن فوق العاده جذاب و دیدنی را با نام Star Wars : The Clone Wars برای شما کاربران عزیز فراهم نموده ایم . این انیمیشن ساخته شده توسط شبکه معروف و محبوب Cartonnetwork می باشد . لازم به ذکر است در سال ۲۰۰۳ ۳ فصل انیمیشن با نام Star Wars: Clone Wars ساخته شده بود که در پایان آن به کلونی ( قبیله ) حمله شده بود . حال در نسخه ۲۰۰۸ حوادث پس از این حمله خواهد بود . از ویژگی های این انیمیشن که باعث شده طرفداران بی شماری داشته باشد ، گرفیک انیمیشنی فوق العاده بالا صحنه های بسیار جذاب و داستان گیرا و جذاب آن می باشد . که همین دلایل مسئولان شبکه را مجاب به ساخت ۵ فصل از آن را نموده . علاوه بر آن این انیمیشن توانست در فستیوال های مختلف جوایز زیادی را کسب کند . که در ویکی پدیا این انیمیشن می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید . سایت دانلودها به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کند ، این انیمیشن فوق العاده دیدنی را به هیچ عنوان از دست ندهید .

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط محسن در تاریخ :


دانلود بازی بسیار زیبای Dead Rising 2

Dead Rising 2  دنباله بازی پرفروش چندمیلیون دلاری و بسیار پرطرفدار Dead Rising می باشد، عنوان اکشن ترسناک نجات یافتنی بسیار زیبا و جذابی که با همکاری استودیوی Capcom سازنده نسخه اول بازی با استودیوی بازی سازی Blue Castle Games ساخته شده است که قرار است بصورت رسمی در تاریخ ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۰ برروی پلتفرمهای PC، PS3 و Xbox 360 منتشر گردد. داستان بازی چندین سال پس از حادثه “Wilamette ” رخ می دهد ، زمانی که مردم از سرتاسر نقاط جهان که دیگر پس از آلوده شدن به ویروس مرگباری که افراد را تبدیل به زامبی نموده بود، چیزی از باقی نمانده است برای فرار از این واقیعت شوم و ناگوار به شهر “Fortune City” هجوم می آورند تا شانسی برای برنده شدن در رقابت های “Terror is Reality” داشته باشند. این بازی در ابتدا بصورت نمایشی تلویزیونی با عنوان یاد شده می باشد، نمایشی که در آن نقش اصلی داستان، “Chuck Greene” و دیگر افراد شرکت کننده بایستی وارد فروشگاهی پر اززامبی ها شده  و با هر وسیله ای که در اختیار دارید آنها را از بین ببرید، می توانید از موتور سیکلتی که برروی آن یک اره برقی سوار شده است به سمت زامبی ها رفته و آنها را تکه تکه کنید، با شمیر با تخته چوب ویا حتی با چوب بیسبال و… به شکار آنها بروید و هر کسی که بیشترین تعداد آنها را از بین ببرد و زنده بماند به عنوان برنده اعلام می شود.

|دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی به پست افزوده شد|

 

DeadRising2 cover دانلود بازی بسیار زیبای Dead Rising 2

 

dvd دانلود بازی بسیار زیبای Dead Rising 2 شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

read دانلود بازی بسیار زیبای Dead Rising 2 بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط حسین در تاریخ :


دانلود بازی خاطره انگیز و مهیج Road Rash – قابل حمل

بی تردید بازی Road Rash هنوز پس از ۱۴ سال میتواند برای بسیاری از دوستان جذاب و خاطره انگیز باشد در این بازی شما به عنوان موتور سوار در مسابقه ای شرکت میکنید که از شهری آغاز و به شهری دیگر خاتمه میابد . در این مسابقه که بخشهایی از آن در شهر و بقیه در جاده صورت میگیرد موانع بسیاری بر سر راه شما قرار میگیرد که باید ضمن عبور از آنها بتوانید از سایر شرکت کنندگان پیشی گرفته و  سرانجام در صورت مهارت کافی در موتور سواری مسابقه را برنده گردید. هدایت موتور با دگمه های فلش بر روی کیبرد صورت گرفته و برای بقیه دگمه ها راهنمایی کافی در بازی موجود میباشد . گرافیک ، صدا و …. متناسب با حجم نرم افزار بسیار عالی طراحی گردیده و بازی حتی بر روی سیستمها بسیار قدیمی نیز قابل اجرا میباشد
زمانی که نسخه کامل این بازی در سال ۱۹۹۶ منتشر گردید انقلابی در بازیهای کامپیوتری به شمار میرفت و امروز تنها یادآور خاطرات قدیم دوستانی میباشد از مدتها پیش به این گونه بازیها علاقه نشان میداده اند. این بازی دارای حجم بسیار کم ۵ مگابایت می باشد و تیم دانلودها امیدوار است از این بازی لذت ببرید.

 

roadrosh دانلود بازی خاطره انگیز و مهیج Road Rash   قابل حمل

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط حمید در تاریخ :


دانلود بازی بسیار زیبای WRC FIA World Rally Championship

خود را برای یک مسابقه فوق العاده مهیج در زمینه مسابقات رالی جهانی ۲۰۱۰ آماده کنید و پشت فرمان خود بشینید تا این رقابت عظیم و شگفت انگیز را برنده شوید ! بازی جذاب و مهیج WRC FIA World Rally Championship از ماشین های واقعی که در مسابقات وجود دارند استفاده می کند و دقیقا زمان بندی اتفاق افتادن وقایع ، همان زمان هایی می باشد که امسال در واقعیت اتفاق افتاده است. تجربه ای ترسناک و دراماتیک را هنگامی که در پشت سیستم خود ترمز دستی را می کشید احساس می کنید ! در قسمت پیشروی بازی ، بازی با ساختن تیم شخصی شما آغاز می شود و در مسابقات محلی شرکت داده می شوید و پس از بالارفتن رتبه شما در مسابقات ، رفته رفته نظر مدیران جام WRC را جذب می کنید و آن ها به شما پیشنهاد می دهند تا در مسابقات WRC شرکت کنید.
بخش دیگری از بازی با نام Time Attack می باشد که در این بخش ، شما ماشین مورد علاقه خود را انتخاب کرده و جاده ی مورد علاقه خود را نیز انتخاب می کنید. حال تنها تلاش شما برای ثبت رکورد جدید در این جاده می باشد. شما می توانید رکورد های خود را در دنیای اینترنت آپلود نموده و با رکورد سایر رقیبان مقایسه کنید و میزان توانایی های خود را بسنجید. سایر بخش های مهیجی در این بازی گنجانده شده است که بوسیله بازی کردن می توانید آن ها را تجربه کنید. تیم دانلودها شما را به بازی کردن این بازی مهیج دعوت می نماید.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی|

 

Wrc cover دانلود بازی بسیار زیبای WRC FIA World Rally Championship

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط حسین در تاریخ :


پچ جدید بازی فوق العاده زیبای Pes 2011 با نام PESEdit 2011 Patch 0.2

همواره برای تمامی سری های بازی محبوب Pro Evolution Soccer پس از انتشار رسمی بازی ، افزونه هایی عرضه می شود تا بازی را به جدیدترین نقل و انتقالات ممکن و انجام آخرین تغییرات آپدیت کند. در آخرین نسخه این افزونه ها ، برای بازی بسیار محبوب Pro Evolution Soccer 2011 که چندی پیش منتشر شده ،  پچ شماره  2 این بازی  آماده شده که تغییرات بسیار زیادی را در محیط بازی ایجاد کرده است. شما از هم اکنون می توانید این آپدیت را به صورت کاملا رایگان و با توضیحات کامل نصب ، از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

pes2011 patch02 پچ جدید بازی فوق العاده زیبای Pes 2011 با نام PESEdit 2011 Patch 0.2

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط حسین در تاریخ : ۱۶م مهر, ۱۳۸۹ | ۱۶۳ نظ


دانلود بازی فوق العاده زیبای NBA 2K11

نسخه ی قبل سری NBA 2K واقعا بی نظیر بود. گیم پلی ای جذاب و لذت بخش که به آن عادت کرده ایم ، گرافیکی با انیمیشن روان و آشنا و در کل همه ی چیزهایی که یک بازی بی نظیر به آن نیاز دارد را در ۲K10 دیدیم. هنوز هم وقتی پای این بازی می نشینم و از چپ و راست دانک می زنم ، احساس می کنم اولین باری است که NBA 2K10 را بازی کرده ام و هر بار با شگفتی خاصی با تیم مورد علاقه ام، کلیولند کوالیرز، بازی می کنم . با خوشحالی باید بگوییم نسخه ی جدید نیز هنوز کاملا شگفت انگیز به نظر می رسد و البته برخی از اشکالات اساسی بازی نیز رفع شده اند . یکی از مشکلات اعصاب خورد کن بازی این بود که نمی توانستید جلوی برخی از حرکات بازیکنان را بگیرید . برای مثال هنگامی که بازیکنی برای دانک زدن به هوا بلند می شد ، تقریبا نمی شد او را بلاک کرد . به عبارت دیگر شما نمی توانستید مانع از اجرای انیمیشن از پیش طراحی شده ی حرکت بازیکن باشید . خوشبختانه این جور چیزها دیگر از بازی حذف شده اند و NBA 2K11اندکی از آن حالت سینمایی خود فاصله گرفته و به یک بازی NBA واقعی بسیار نزدیک تر شده است .

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی|

 

nba2k11 cover دانلود بازی فوق العاده زیبای NBA 2K11

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط حسین در تاریخ :

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 32 صفحه بعد

مطالب قبلي





Copyright © 2009-20010 Loxblog.com All Rights Reserved . Designed by Loxblog.com

angryamirashkan

امیر علی اصغری

angryamirashkan

http://angryamirashkan.loxblog.com

ما بخاطر شما زنده ایم

ما بخاطر شما زنده ایم

ما بخاطر شما زنده ایم

به وبلاگ من خوش آمدید اگر میخواهید به ارزوهای خود برسید بیایید...

ما بخاطر شما زنده ایم