دانلود بازی Dishonored برای PC

Dishonored یک بازی Open-World است. هدف ما در یکی از مأموریت ها، وارد شدن به یک کاخ و کشتن چند هدف است. در ابتدا، ما روی یک ساختمان هستیم و شهر را نگاه می کنیم. دو محافظ در خیابان پایین هستند و حالا باید بدون دیده شدن از کنار آن ها بگذریم. یک قابلیت جالب به نام Blink در Dishonored وجود دارد. با زدن LB (در نسخه X360) منوی قدرت های شما باز می شود (البته در این دمو برای نمایش تمام آن ها، همه قدرت ها در دسترس بودند) و با انتخاب Blink می توانید طی یک چشم به هم زدن، از یک محیط به محیط دیگر بروید و کسی هم شما را نخواهد دید. وارد خیابان می شویم و همانند Thief خیلی مخفیانه حرکت می کنیم.می توانید همانند FPSهای قدیمی PC گردن خود را کج کنید و از پشت یک مانع اطراف را ببینید. فضاسازی شهر بسیار زیبا است و گرافیک تقریباً کارتونی شکل باعث شده که فکر کنید در حال قدم زدن در Artworkهای زیبای بازی هستید. Draw Distance شهر با جزئیات و هنری است. فضای Dishonored از لندن سال ۱۶۶۶ برگرفته شده که اگر با معماری و فضای آن زمان آشنا باشید، می دانید با چه محیط های جالب و صنعتی روبرو خواهیم بود. برای ورود به کاخ، هزاران راه وجود دارند. Dishonored همانند Deus Ex: Human Revolution این اختیار را به شما می دهد که به هر شکلی که دوست داشتید، بازی کنید.

 

Dishonored-SKIDROW

نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد

کرک فیکس RELOADED به پست اضافه شد

 

Dishonored دانلود بازی Dishonored برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط رضا در تاریخ :


دانلود بازی فوق العاده زیبای Lost Planet 2

Lost Planet 2  دومین سری بازی بسیار موفق و پرطرفدار “سیاره گمشده” در ژانر سوم شخص شلیک کننده می باشد که توسط کمپانی Capcom طراحی و ساخته شده و توسط همین کمپانی نیز در تاریخ ۱۸ ماه می ۲۰۱۰ منتشر خواهد شد. داستان بازی در واقع دنباله ای بر قسمت پیشین بازی یعنی Lost Planet: Extreme Condition می باشد که ده سال پس از وقایع روی داده در نسخه اول بازی و در همان سیاره اسرارآمیز E.D.N. III، ولی این بار با محیطی متفاوت تر و بسیار گسترده تر رخ می دهد، نسخه PC این بازی قرار بود که در ماههای نخستین سال ۲۰۱۰ عرضه گردد که توسط کمپانی سازنده تا تاریخ ۸ اکتبر ۲۰۱۰ با تاخیر مواجه شد. در این قسمت خواهید دید که برف هایی که سیاره را پوشانده بودند، آب شده اند و نواحی جنگلی و گرمسیری که در دل مناطق پوشیده از یخ قرار گرفته بودند ، آشکار می شوند. برای اشاره به این موضوع که این نسخه از بازی تا چه اندازه عظیم تر از نسخه اول آن می باشد تنها ذکر همین نکته کافی است که سازندگان این نسخه از بازی اظهار نموده اند که شماره ۲ موجود در عنوان بازی را نمی توان به دنباله این بازی نسبت داد، بلکه این عدد در حقیقت به معنی “Squared” به معنی مجذور(به توان دو) می باشد! که این امر خود نشان دهنده وسعت نسخه جدید بازی می باشد.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی|

 

Lostp2 cover دانلود بازی فوق العاده زیبای Lost Planet 2

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط حسین در تاریخ :


دانلود بازی Mark of the Ninja برای PC

Mark of the Ninja – قهرمان بازی نینجایی از قبیله هیسومو که متوجه می شود که روستای قبیله هیسومو توسط فردی به نام Kelly Corporal که از فرستاده شدگان گروه Hessain Service میباشد، مورد حمله قرار گرفته است و استاد وی رییس قبیله را گروگان میگیرد.نینجا لحظه ای درنگ نمیکند و برای نجات استادش و روستا به سمت آن حرکت میکند…پس از نجات روستا رییس قبیله به او میگوید که این حملات توسط HS ورییس این گروه Karajan صورت گرفته و وی قصد به دست آوردن گنجهایی از قبیله هیسومو را دارد.سپس رییس قبیله نینجا را به عنوان قهرمان قبیله به مردم معرفی میکند.پس از این وقایع متوجه میشویم که قهرمان ما یک نوع خالکوبی بر بدن خود دارد که توسط گیاهی درست میشود و قدرت های فراوانی دارد…اما این مسئله چندان هم خوش آیند نیست این خالکوبی باعث به وجود آمدن اختلالات روانی برای قهرمان داستان میشود و شخصیت اصلی حتی حاظر هست برای جلوگیری از فاش شدن این راز آماده برای دادن جان خود باشد!اما گنج روستا بالاخره توسط یه بازرگان دزدیده میشود و ماموریت شما در این بازی آن است که گنج دزدیده شده را به روستا باز گردانید و هرطور که شده Karajan را به قتل برسانید تا راز وجود گنج در روستا را اشخاص بیشتری نفهمند.

 

Mark of the Ninja-FLT | 2.0 GB

 

Mark of the Ninja دانلود بازی Mark of the Ninja برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط رضا در تاریخ :


دانلود بازی WRC World Rally Championship 3 برای PC

WRC 3 – با یک عنوان رالی روبرو هستیم که استانداردها و قوانین این مسابقات را در خود دارد. شما با انتخاب یک ماشین از کمپانی های لایسنس شده توسط سازندگان بازی، می توانید وارد رقابتی بزرگ شوید و با مسابقات مختلف فصل های گوناگونی را بگذرانید. تنوع ماشین ها آنچنان بالا نیست، ولی خوشبختانه سازندگان سعی کرده اند لایسنس ماشین های معروف این مسابقات را بگیرند . این نسخه با یک موتور گرافیکی جدید به نام Spikengine طراحی شده است تا یکی از بزرگترین نواقص این عناوین که پایین بودن گرافیک بود را حل کنند ، در همین راستا کل بازی از نو طراحی و برنامه نویسی شده است . این بازی دارای ۵۰ تیم مختلف است که در کل دارای ۳۵ اتومبیل لایسنس شده می باشد .

 

WRC World Rally Championship 3-SKIDROW | 3.7 GB

 

WRC World Rally Championship 3 دانلود بازی WRC World Rally Championship 3 برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط رضا در تاریخ :


دانلود بازی Viking Battle for Asgard برای PC

Viking Battle for Asgard – در اصل داستان بازی شما به به نام شخصیتی که Skarin نام دارد بازی میکنید که یک وایکینگ هستید ، دشمنانی در آن سوی منطقه هستند که ارتش نامردگان که توسط نیروهای Hel هدایت میشوند ، این ارتش بسیار بی رحم و ترسناک هستند و مردم را مورد شکنجه ی خود قرار میدهند و آنها را به سختی مجازات میکنند! قهرمان داستان ما Skarin با چشم haunting ( بر پشت مویش بسته شده!) آمده تا شر این ارتش را کم کند! این ارتش نیروهای عجیبی دارد و فرمان روای آنها سخت به دنبال چشم haunting که قدرت جادویی خاصی دارد است ! او دشمن بسیار سر سخت haunting خواهد بود! نیروهای دشمن بسیار قوی هستند و شما هم تازه کار خود را شروع کرده اید و دهکده ی کوچکی پیش نیستید.

 

Viking Battle for Asgard-FLT | 4.6 GB

 

Viking Battle for Asgard دانلود بازی Viking Battle for Asgard برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط رضا در تاریخ :


دانلود بازی Doom 3: BFG Edition برای PC

بازی Doom از سری بازی های اکشن یکی از محبوب ترین بازی های نوع خود است که بی شک اگر یکبار آنرا امتحان کنید به آن معتاد می شوید! داستان ویرایش سوم از این بازی هیجان انگیز در سال ۲۱۴۵ و در سیاره مارس آغاز می شود. در این سیاره یک زون نظامی صنعتی بسیار پیشرفته ای ساخته شده است که در آن تحقیقات سری و مهمی از قبیل آزمایشات بیولوژیکی و برخی تست های مرموز روانی رو ی افراد تا ساخت تجهیزات مخرب نظامی و از این قبیل کارها انجام می گیرد. اما به دلایل مبهمی و به طور غیر عمدی این آزمایشات منجر به فاجعه مصیبت باری شد. نیروهای اهریمنی وحشت آور و خونخواری پا به عرصه وجود گذاشتند که حتی به وجود آورندگان آن ها به راحتی قادر به پی بردن به نحوه نابودی آن ها نیستند. پس در این میان کاراکتر اصلی بازی در نقش یک تکاور فضایی ناشناخته برای جلوگیری از حمله این موجودات اهریمنی عازم منطقه می شود تا تلاش خود را برای از بین بردن آنان و جلوگیری از حمله به زمین بکنند.این نسخه شامل DOOM 3 و The Resurrection Evil خواهد بود. همچنین ۷ مضمون جدید نیز در این بازی قرار خواهد داشت. نسخه های DOOM 1 و DOOM 2 نیز در این بازی قرار دارند.

 

Doom 3 BFG Edition-SKIDROW | 4.2 GB

نسخه کم حجم BlackBox با حجم ۱٫۳ گیگابایت به پست افزوده شد

 

DOOM 3 دانلود بازی Doom 3: BFG Edition برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط رضا در تاریخ :


دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC

Euro Truck Simulator اولین بازی شبیه سازی کامیون با تنظیمات اروپایی می باشد. در این بازی شما در شهرهای مختلفی از رم تا برلین تا مادردی و تا پراگ (و شهرهای دیگر دنیا) با یک ماشین کاملا واقع گرایانه رانندگی خواهید کرد. Euro Truck Simulator یک بازسازی ارزشمند و طبیعی از کامیون های جاده های اروپایی می باشد. در این بازی شما در شهرهای اروپایی مختلف رانندگی خواهید کرد، شهرهای بسیار زیبایی را خواهید دید، محموله های مختلفی را بار خواهید زد و باید آنها را سر موقع به دست مشتری برسانید.بازی در بر اساس طراحی ماشین های اروپایی ساته شده، تمامی کامیون ها بسیار واقع گرایانه و با جزئیات بالا و بر اساس کامیون های واقعی ساخته شده اند. محیط داخلی کامیون در این بازی کاملا مانند بخش های بیروی کامیوت واقعی شبیه سازی شده است. ابزارهای واقعی مانند نشانگرهای فلش زن، دما و چراغ های خطر کمبود سوخت، برف پاک کن ها و سرعت سنج و … دارای کارآیی دقیق می باشند.

 

Euro Truck Simulator 2-FiGHTCLUB | 580 MB

 

Euro Truck Simulator 2 دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط رضا در تاریخ :


دانلود بازی Deadlight برای PC

بازی Deadlight که به وسیله استودیوی Tequila Works و Microsoft Studios ساخته شده،یک بازی ۲٫۵ بعدی که با شکل و شمایلی مانند بازی Shadow Complex بازیکنان را درگیر ماجرایی می کند که دیگر کمتر کسی را می توان پیدا کرد که با آن غریبه باشد.داستان بازی در ابتدا ممکن است که کلیشه ای به نظر برسد، چون موضوع آن پیرامون شخصیتی به نام رندال وین (Randall Wayne) است که به دنبال خانواده اش می گردد و قصد دارد آن ها را نجات دهد. بازی در شهر سیاتل و در دهه ۸۰ میلادی رخ می دهد. در این بازی باز هم مشاهده می کنید که دنیا به وسیله زامبی ها از بین رفته و تمدن و قانون معنایی ندارند. در این میان، دنیای وحشی و خطرناک بازی پناهگاه انسان های زیادی شده که در هر لحظه خطرهای مختلفی آن ها را تهدید می کنند. رندال که یک افسر پلیس است، به دنبال خانواده اش به سیاتل می آید تا بتواند آن ها را نجات دهد.او با گروهی از بازماندگان در مکانی پنهان می شوند، اما زامبی ها که در این بازی به آن ها سایه (Shadow) گفته می شود، به آن ها حمله می کنند و مسیر رندال از گروهش جدا می شود. او به تنهایی پا در مسیر خطرناکی می گذارد که مرگ در گوشه و کنار آن کمین کرده است.

 

Deadlight-FLT | 3.9 GB

 

deadlight cover دانلود بازی Deadlight برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط رضا در تاریخ :


دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PC

Medal of Honor Warfighter قسمتی جدیدی از سری بازی های MOH می باشد که توسط شرکت EA روانه ی بازاز شده است . MoH: Warfighter از موتور Frostbite 2 استفاده می کند و به همین دلیل فیزیک قوی ای از بازی شاهد هستیم و قطعات چوب به زیبایی خراب می شوند و داخل آب می ریزند. به طور کلی Danger Close استفاده خیلی خوبی از موتور Frostbite 2 کرده و گرافیک بازی واقعاً زیبا است. انیمیشن یاران هم تیمی، خیلی روان است و گاه به زمین می خورند و خیلی جالب بلند می شوند. همه چیز تخریب پذیر است و نابود می شود.بازی در کشورهای مختلف اتفاق می افتد و روایتی از مأموریت های واقعی نیروی Tier 1 آمریکا است. نمایش این بازی در E3 امسال در کشور سومالی اتفاق افتاد. در ابتدا ما همراه با چندین سرباز دیگر توسط قایق به ساحل یک منطقه تخریب شده می رسیم. منطقه به نظر خلوت است، ولی باید احتیاط را رعایت کرد و به همین دلیل پیشروی حالت سنگر به سنگر را در ساحل دارد. ناگهان از فاصله دور نور سفیدی دیده می شود و تیری به شانه ما اصابت می کند و ما به زیر آب می رویم. یک Sniper از فاصله دور به ما شلیک می کند و مبارزه آغاز می شود. زیر یک اسکله چوبی پناه می گیریم، ولی تیرهای دشمن چوب ها را خراب کرده و بر سر ما می ریزد.

 

Medal of Honor Warfighter-FLT | 16 GB

 

Medal of Honor Warfighter دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PC

 

dvd دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PC شما می توانید این بازی زیبا را دردو DVD (نه گیگابایت) به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۹۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط رضا در تاریخ :


دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC

Need for Speed: Most Wanted 2012 سری جدید از سری بازی های NFS می باشد که توسط شرکت بازی سازی Criterion ساخته شده است . این شرکت با داشتن سابقه ای درخشان در طراحی و ساخت بازی های ریسینگ ، جان تازه ای به NFS داده است . بازی ای که به صورت Open-World می باشد و شباهت زیادی به بازی Burnout Paradise دارد تا نسخه اصلی Most Wanted. شهری که در Paradise قرار داشت، بسیار زیبا و چشم نواز بود و نمونه جالبی از یک شهر خیالی آمریکایی بود. حال آن ها چنین فضایی را دوباره برای Most Wanted به وجود آورده اند که در نوع خودش بسیار جالب است. در بخش تک نفره، شما با هوش مصنوعی مسابقه خواهید داد و پلیس در تعقیب شما خواهد بود و ممکن است در تله های مختلف نیز گرفتار شوید. حال با کمک سیستم Autolog شما می توانید میزان مصافتی که طی کرده اید، سرعت و سایر اطلاعات دیگر را به صورت آفلاین در اختیار داشته باشید و در زمان آنلاین بودن نیز آن ها را با آمار دوستانتان مقایسه کنید.

 

Need for Speed Most Wanted-SKIDROW | 5.6 GB

نسخه ۲٫۳ گیگابایتی BlackBox به پست افزوده شد

 

NFS دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC

 

dvd دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را دریک DVD (نه گیگابایت) به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۵۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط رضا در تاریخ :

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 32 صفحه بعد

مطالب قبلي





Copyright © 2009-20010 Loxblog.com All Rights Reserved . Designed by Loxblog.com

angryamirashkan

امیر علی اصغری

angryamirashkan

http://angryamirashkan.loxblog.com

ما بخاطر شما زنده ایم

ما بخاطر شما زنده ایم

ما بخاطر شما زنده ایم

به وبلاگ من خوش آمدید اگر میخواهید به ارزوهای خود برسید بیایید...

ما بخاطر شما زنده ایم