دانلود رایگان بازی ماجرایی Eragon

نوشته شده توسط در تاریخ چهارشنبه، 5 خرداد ماه 1389
eragong.jpg
داستان مرد جوانی به نام اراگون است که در طبیعت روی تپه ای سنگی چشم او را تسخیر می کند مرد جوان آن سنگ را بر می دارد و با خود به خانه می برد ولی سنگ ترکی بر می دارد و به تدریج می شکند و موجودی شبیه به یک اژدهای کوچک به اسم سافیرا از ان به بیرون می اید ان اژدها اخرین بازمانده اژدها های ابی بر روی این سیاره بود ان مرد جوان نه تنها دوستی قدرت مند پیدا کرد بلکه قدرتی از او به دست اورد که خود از ان قدرت بی خبر بود اما یکی از دوستان او این راز را برای او اشکار می سازد. اما وقتی فرمانروای ظالم ان موقع این را می فهمد نیرو های خود را برای دستگیری ان ها می فرستد و در این راه سخت اراگون و سافیرا باید از دست ان ها فرار کنند.
بازی اراگون که به عقیده بسیاری یکی از بازی های بسیار زیبا و هیجان انگیز است. این بازی از شرکت Stormfront Studios در سال 2006 منتشر شد. داستان این بازی هیجان انگیز از روی فیلم و کتاب خود نشعت می گیرد و به صورت سوم شخص انجام میگیرد.
برخی از ویژگی ها و عکس های بازی در ادامه مطلب
 

 
ادامه مطلب+Download

دانلود رایگان بازی ماشین سواری Split Second

نوشته شده توسط در تاریخ سه شنبه، 4 خرداد ماه 1389
splitsecond.jpg
زمان آن فرا رسیده است که ترس ،هیجان،وحشت،استرس،دقت، و .... تمامی عوامل دست به دست هم دهند تا بتوانید بهترین بازی ماشین رانی سال را تجربه کنید.بله درست شنیدید بازی مورد نظر ما بهترین بازی ماشین سواری سال در نمایشگاه معرفی بازی ها  e3 2009  شد زمانی که با معرفی بازی تمام فاکتور ها و قاعده های ماشین سواری را بر هم زده و توانسته اکشن واقعی را به سبک ریسینگ بیاورد. بازی ما با زیر سوال بردن تمام قوانین طبیعت ،آنقدر آندرنالین خون شما را بالا می برد که از امتحان کردن بازی های ماشین سواری که تا حالا کرده اید بیزار می شوید.   شما در این بازی تنها ماشین رانی یا ماشین سواری نخواهید کرد و تنها به کمک قدرت بالای رانندگی نخواهید توانست در مسابقه پیروز شوید بلکه فاکتورهایی در بازی وجود دارد که کاملا نظم موجود در این اینگونه بازی ها را بر هم می زند.split second  جدیدترین بازی ماشین سواری و در عین حال جدیدترین بازی حال حاضر برای رایانه های شخصی محسوب می شود.شما برای اینکه بتوانید در مشابقه پیروز شوید باید از تاکتیک های جنگی برای غلبه بر رقیبان استفاده کنید.یکی از بهترین بازی های ماشین سواری در انتظار شماست.
برای آشنایی با بازی و ویژگی های این بازی فوق العاده به ادامه مطلب بروید.

براي خريد نسخه كامل بازي Split Second در 3 دي وي دي اريجينال با پك و جعبه اصلي شكليل و زيبا با قيمت 5800 تومان روي دكمه خريد پستي زير كليك كنيد و در هركجاي ايران كه هستيد ادرس خود را وارد كنيد و اين مجموعه را دريافت كرده درب منزل سپس مبلغ را بپردازيد.(توجه اين نسخه نسخه كامل بازي بوده و هيچ گونه ويرايشي در دمو ها وجود ندارد و كيفيت ان بالا تر از نسخه براي دانلود است) همچنين بازي هاي ارائه شده از سوي بنياد بازي هاي رايانه اي داري مجوز ميباشند.

خريد پستي


 

 
ادامه مطلب+Download


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مطالب قبلي





Copyright © 2009-20010 Loxblog.com All Rights Reserved . Designed by Loxblog.com

angryamirashkan

امیر علی اصغری

angryamirashkan

http://angryamirashkan.loxblog.com

ما بخاطر شما زنده ایم

ما بخاطر شما زنده ایم

به وبلاگ من خوش آمدید اگر میخواهید به ارزوهای خود برسید بیایید...

ما بخاطر شما زنده ایم