دانلود رایگان بازی ماجرایی Eragon

نوشته شده توسط در تاریخ چهارشنبه، 5 خرداد ماه 1389
eragong.jpg
داستان مرد جوانی به نام اراگون است که در طبیعت روی تپه ای سنگی چشم او را تسخیر می کند مرد جوان آن سنگ را بر می دارد و با خود به خانه می برد ولی سنگ ترکی بر می دارد و به تدریج می شکند و موجودی شبیه به یک اژدهای کوچک به اسم سافیرا از ان به بیرون می اید ان اژدها اخرین بازمانده اژدها های ابی بر روی این سیاره بود ان مرد جوان نه تنها دوستی قدرت مند پیدا کرد بلکه قدرتی از او به دست اورد که خود از ان قدرت بی خبر بود اما یکی از دوستان او این راز را برای او اشکار می سازد. اما وقتی فرمانروای ظالم ان موقع این را می فهمد نیرو های خود را برای دستگیری ان ها می فرستد و در این راه سخت اراگون و سافیرا باید از دست ان ها فرار کنند.
بازی اراگون که به عقیده بسیاری یکی از بازی های بسیار زیبا و هیجان انگیز است. این بازی از شرکت Stormfront Studios در سال 2006 منتشر شد. داستان این بازی هیجان انگیز از روی فیلم و کتاب خود نشعت می گیرد و به صورت سوم شخص انجام میگیرد.
برخی از ویژگی ها و عکس های بازی در ادامه مطلب
 

 
ادامه مطلب+Download

دانلود رایگان بازی ماشین سواری Split Second

نوشته شده توسط در تاریخ سه شنبه، 4 خرداد ماه 1389
splitsecond.jpg
زمان آن فرا رسیده است که ترس ،هیجان،وحشت،استرس،دقت، و .... تمامی عوامل دست به دست هم دهند تا بتوانید بهترین بازی ماشین رانی سال را تجربه کنید.بله درست شنیدید بازی مورد نظر ما بهترین بازی ماشین سواری سال در نمایشگاه معرفی بازی ها  e3 2009  شد زمانی که با معرفی بازی تمام فاکتور ها و قاعده های ماشین سواری را بر هم زده و توانسته اکشن واقعی را به سبک ریسینگ بیاورد. بازی ما با زیر سوال بردن تمام قوانین طبیعت ،آنقدر آندرنالین خون شما را بالا می برد که از امتحان کردن بازی های ماشین سواری که تا حالا کرده اید بیزار می شوید.   شما در این بازی تنها ماشین رانی یا ماشین سواری نخواهید کرد و تنها به کمک قدرت بالای رانندگی نخواهید توانست در مسابقه پیروز شوید بلکه فاکتورهایی در بازی وجود دارد که کاملا نظم موجود در این اینگونه بازی ها را بر هم می زند.split second  جدیدترین بازی ماشین سواری و در عین حال جدیدترین بازی حال حاضر برای رایانه های شخصی محسوب می شود.شما برای اینکه بتوانید در مشابقه پیروز شوید باید از تاکتیک های جنگی برای غلبه بر رقیبان استفاده کنید.یکی از بهترین بازی های ماشین سواری در انتظار شماست.
برای آشنایی با بازی و ویژگی های این بازی فوق العاده به ادامه مطلب بروید.

براي خريد نسخه كامل بازي Split Second در 3 دي وي دي اريجينال با پك و جعبه اصلي شكليل و زيبا با قيمت 5800 تومان روي دكمه خريد پستي زير كليك كنيد و در هركجاي ايران كه هستيد ادرس خود را وارد كنيد و اين مجموعه را دريافت كرده درب منزل سپس مبلغ را بپردازيد.(توجه اين نسخه نسخه كامل بازي بوده و هيچ گونه ويرايشي در دمو ها وجود ندارد و كيفيت ان بالا تر از نسخه براي دانلود است) همچنين بازي هاي ارائه شده از سوي بنياد بازي هاي رايانه اي داري مجوز ميباشند.

خريد پستي


 

 
ادامه مطلب+Download

دانلود رایگان بازی موتور سواری Super Motocross

نوشته شده توسط در تاریخ دوشنبه، 3 خرداد ماه 1389
hey9473526.jpg
بازی Super Motocross یک بازی موتور سواری بوده که در آن شما باید با جاده هایی سخت و موانع روبرو شوید و باید با قدرت خود این نوانع را پشت سر گذاشته و در زمان مشخص به خط پایان برسید.
این بازی دارای گرافیکی سه بعدی و حجمی کم است و از امکانات قابل توجهی بهره می برد یکی از این امکانات داشتن چهار نوع موتور است که می توانید با گرفتن کاپ های مختلف ان ها را ازاد کنید. یکی دیگر از این امکانات داشتن نیتروژن می باشد که می توانید با حرکات نمایشی نیتروژن خود را پر کنید. و اما جالبی این بازی به تنوع جاده هایش هست در این بازی پانزده جاده مختلف وجود دارد که می توانید با برنده شدن جاده قبلی جاده بعدی را آزاد کنید. شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا را به طور رایگان و مستقیم از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برخی از ویژگی ها و عکس های بازی در ادامه مطلب
 

 
ادامه مطلب+Download

دانلود بازی کامپیوتر جدید شرک Shrek Forever After 2010

نوشته شده توسط در تاریخ یکشنبه، 2 خرداد ماه 1389
shrek-forever-after.jpg
شرک SHREK را که می شناسید. همان غول سبز و شادی که همیشه از زندگی مسالمت آمیز و با آرامش در باتلاق خود لذت می برد و وی در کارتون محبوب شرک به همراه دوستان خود الاغ و گربه چکمه پوش خنده را بر لبهای کودکان و حتی بزرگترها می نشاندند. حالا این غول سبز مهربان به دنیای بازی های کامپیوتر برگشته تا تجربه جدید و متفاوتی از داستانهای شرک SHREK را برای شما به وجود آورد.
این بار در سایت میهن دانلود بازی جدید شرک را که به تازگی منتشر شده است را با نام Shrek Forever After که دارای داستان و سبک و گرافیک خاص و زیبایی می باشد را برای بازی در کامپیوتر برای شما آماده کرده ایم. شرک مرد خانواده نمونه بود، او سه فرزند داشته و خلق و خوی نظامی خود را کنار گذاشته است. در حال حاضر هیچ یک از کشاورزان دیگر از شرک ترسی نداشته و شرک بار دیگر به منطقه آشنایی به نام fakely.Stremyas بازگشته است. شرک با فردی به نام Rumpelshtiltshenom کوتوله دشمنی ایجاد می کند، در نتیجه شرک با نگاهی عمیق به خود مشاهده می کند که این شرک آن شرک همیشگی نیست و .....
سازنده : XPEC Entertainment
ناشر : Activision
سال تولید : 2010
سبک بازی : اکشن

برای مشاهده تصاویری از محیط بازی و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.
 

ادامه مطلب+Download

دانلود رایگان بازی ماشین سواری Battle Metal - Street Riot Control

نوشته شده توسط در تاریخ یکشنبه، 2 خرداد ماه 1389
battle metal.jpg
بازی بسیار زیبای بتل متال در سال 2010 منتشر شده است. این بازی با گرافیک بالا و حجم کم خود توانسته رقیبی برای بازی های ماشین سواری معروف از جمله نید فر اسپید شود. یک حسن غیر قابل انکار این بازی این است شما علاوه بر رانندگی می توانید به رقیبان خود با استفاده از موشک و گلوله و وسایل دیگر تیراندازی هم بکنید. در این بازی شما قادر به مجهز کردن اتومبیل خود به اسلحه و زره هستید. یک قابلیت دیگه این بازی زدن و پر شدن دوباره نیتروژن اتومبیل هست که شما با استفاده از حرکات نمایشی نیتروژن خود را پر کرده و بر رقیبان خود غلبه کنید.
شما هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا به طور رایگان و با لینک مسستقیم از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برخی از ویژگی ها و عکس های بازی در ادامه مطلب
 
 
ادامه مطلب+Download

دانلود رایگان بازی كامپيوتري استراتژيك Command Conquer 4: Tiberian Twilight

نوشته شده توسط در تاریخ چهارشنبه، 29 اردیبهشت ماه 1389
11jx5s4_resize.jpg
یکی از زیباترین بازی استرتژیک چند سال اخیر در انتظار شماست.
داستان Command & Conquer 4: Tiberian Twilight در سال 2062( تقریبا 15 سال بعد از اتفاقات نسخه سوم بازی یعنی Command & Conquer 3  ) آغاز می شود.دنیا در حال نابود شدن است ،ارتش اسکرین بسیار از شهرهای بزرگ و مهم را از بین برده است،نیروهای کمی در سطح دنیا باقی مانده اند از قبیل Brother Hood of Nod و GDI صلحی موقت و شکننده را برقرار کرده اما همچنان در آستانه در گیری هستند و نسل بشر در آستانه انقراض قرار گرفته است،رشد و تکامل تایبیریوم به اوج خود رسیده و در حال بلعیدن دنیاست.دنیا به ویرانه ای تاریک و وحشت انگیز تبدیل شده که امیدی به نجاتش نمانده و سرانجام  Tiberian Twilight فرا ریده تا دنیا را از چنگ مهاجان در بیاورد و اینجاست که شخصیت اصلی بازی در تمام سری ها دوباره ظهور می کند.بله درست شنیدید کین متفکر بزرگ دوباره بازگشته تا باز هم بازیبازان را مهو قابلیت ها و توانایی های خود کند.کین دوباره بازگشته تا بار دیگر رهبری نیروهای Nod را برعهده بگیرد.همان طور که اعلام شده است بالاخره معلوم خواهد شد سرنوشت کین و افکارش چه خواهد شد و. آیا باز هم در انجام ماموریت هایش موفق می وشد یا نه؟ کمی به ظاهر کین توجه کنید ببینید چه ظرافتی در طراحی آن صورت گرفته.صورتی خشن با سری بدون مو و لباس های خاصی که همیشه به تن دارد و آن نکاه متفکرانه که در تمام سری ها از آن دیدیم همه این ها عواملی است که می تواند مخاطبان بیشتری را به سوی خود بکشاند.نسخه چهارم بازی به بازار آمده است و باید دیگر با کین خداحافظی کرد چون این نسخه آخرین شماره این سری بسیار جذاب و پرطرفدار محسوب می شود و دیگر داستانی وجود ندارد که سازندگان به بهانه آن بتوانند باز هم بازی را کش بدهند و قول داده اند که پایانی شایسته و در خور این سری ارائه بدهند.
برای دیدن ویژگی ها و عکس های زیبا بازی که طرفداران استرتژیک را کامل محو خود می کند به ادامه مطلب بروید.
 
ادامه مطلب+Download

دانلود رایگان بازی کانتر استرایک نسخه جدید Counter Strike Source

نوشته شده توسط در تاریخ سه شنبه، 28 اردیبهشت ماه 1389
hey2c.jpg
بازی کانتر استرایک یک بازی جهانی هست و می توان به صورت انلاین و لن بازی کرد و در بیشتر گیم نت های سراسر ایران طرفدار های بسیاری دارد به طوری که هر چند وقت یک بار مسابقات در سطح منطقه ای استانی و حتی کشوری انجام می گیرد . پس از اصلاحاتی که بر روی این بازی انجام گرفت بالاخره نسخه جدید این بازی به نام کانتر استرایک سورس از شرکت والو منتشر شد. این بازی از هسته مرکزی خود بازی کانتر استرایک قدرت گرفته است. شما می توانید این بازی را به دو صورت بازی کنید یکی می توانید به صورت داستانی و یکی به صورت مولتی پلیر یا همان شبکه. این نسخه از بازی تنها به صورت شبکه می توان بازی کرد . در ضمن در این نسخه گرافیک بازی بالا رفته و دارای گرافیک بسیار بهتری نسبت به نسخه های گذشته هست. این بازی به صورت اول شخص انجام می گیرد.
در این بازی دو گروه به نام کانتر یا همان ضربت و گروه تروریست با هم در مبارزه هستند. به طوری که تروریست ها باید از بمبر خود تا محل بمب گذاری حمایت کنند تا او بتواند بمب خود را در محل مورد نظر بگذارد و گروه ضربت می بایست مانع از بمب گذاری و یا خنثی سازی بمب شوند.
برخی از ویژگی ها و عکس های بازی در ادامه مطلب
 

 
ادامه مطلب+Download

دانلود کتابچه رمز بازي هاي كامپيوتري Cheat Pc Game

نوشته شده توسط در تاریخ یکشنبه، 26 اردیبهشت ماه 1389
hey-1.jpg
امروزه بیشتر پلیر های بازی های مختلف به دنبال راهی برای اسان بازی کردن هستند . یکی از بهترین این راه وارد کردن رمز در حین بازی هست که بهترین و کارامد ترین نوع ان هست . روش های دیگری هم مانند ترینر بازی و گیم هکینگ وجود دارد اما در بعضی مواقع کار نمی کند.
شما هم اکنون می توانید این کتابچه رمز به صورت مستقیم و کاملا رایگان از سایت میهن دانلود دریافت کنید.
لیست بازی ها در ادامه مطلب
 

 
ادامه مطلب+Download

دانلود رایگان بازی كامپيوتري Tom Clancys Splinter Cell: Conviction

نوشته شده توسط در تاریخ سه شنبه، 21 اردیبهشت ماه 1389
Tom-Clancy-s-Splinter-Cell-.jpg
بلاخره بعد از چندین سال انتظار سم فیشر دوباره باز گشته تا باز هم به همگان ثابت کند که توانایی هایش و افکارش با دیگران متفاوت است ،بعد ار 4 سال تلاش یکی از بزرگترین و شاید محبوب ترین شرکت های بازیسازی در دنیا Ubisoft که سازنده سری شاهزاده ایرانی و همینطور بازی محبوب ایرانی ها Assassins creed 2 است بلاخره ساخت این پروژه عظیم بازیسازی تمام شده و مدت کوتاهی است که روانه بازار گردیده است.سم اینبار پیرتر و خشن تر و با کوله باری ار تجربه بازگشته تا انتقام قتل دخترش را از زمین و زمان بگیرد.!!!
Conviction پنجمین تراشه این سری محسوب می شود که تفاوت ها و تمایز های چشم گیری با نسخه های قبل خود دارد.ابتدا داستان بازی بیان می شود تا متوجه شوید که چرا با نسخه های قبلی خود متفاوت است.داستان بازی بعد از double agent آخرین نسخه بازی شروع می شود ،آن جایی که سم متوجه می شود که دخترش سارا که بر اثر حادثه ی تصادف کشته شده تصادفی نبوده و سعی در پیدا کردن بانیان حادثه دارد ،هرچه که جلوتر می رود بیشتر متوجه می شود که همه سرنخ ها به سازمانی که برای آن کار می کرده وصل می شود .از آن پس فکر انتقام تمام وجود سم را فرا می گیرد و به خود قول می دهد تا زمانی که نفس می کشد تمام کسانی که به نوعی در قتل دختر کوچکش نقش داشته اند را زنده نگذارد.دیگر سم به هیچ کس و سازمان خاصی متصل نیست و فقط خودش هست و خودش با تمام تجربیات و قابلیت های منحصر به فرد خود در مقابل خطرناک ترین افرادی که حتی رو در رو شدن با آن ها کار ساده ای نیست.
برای مشاهده ویژگی های بی نظیر بازی که هرکس را مبهوت خود خواهد کرد و همچنین عکس های زیبای آن به ادامه مطلب بروید.
 

 
ادامه مطلب+Download

دانلود رایگان بازی استراتژیک جنگ های صلیبی 3 StrongHold: The Legends

نوشته شده توسط در تاریخ جمعه، 24 اردیبهشت ماه 1389
Stronghold legends.jpg
بالاخره نسخه سوم بازی جنگ های صلیبی هم می توانید از سایت میهن دانلود به طور کاملا رایگان دریافت کنید.
این نسخه از بازی هم مانند نسخه های قبلی از هسته اصلی بازی قدرت می گیرد. به عقیده خیلی از علاقه مندان بازی های استراتژیک این بازی از تمام نسخه های قبلی بهتر است. گرافیک بسیار بالای بازی یکی از ویژگی هایی هست که موجب محبوبیت این بازی شده است . در این نسخه اصلاحات بسیار زیادی انجام شده است و نژاد ها و سربازان و خانه های مختلف به این بازی افزوده شده است .
این بازی هم مانند دیگر بازی های استراتژیک هست که به صورت داستانی و مولتی پلیر انجام میگیرد . اگر بازی را به صورت داستانی بازی کنید شما در نقش یک شوالیه هستید که باید یک نفر را نجات داده و با او به به ساخت قلعه نیمه تمام خود بروید در این راه با سختی های بسیار زیادی روبرو می شوید که باید با تدبیر و اندیشه خود بر ان ها غلبه کنید.
برخی از ویژگی های و عکس های بازی در ادامه مطلب
 

 
ادامه مطلب+Download


نظرات شما عزیزان:

حسام
ساعت15:17---11 آبان 1391
بازیت قشنگ است.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مطالب قبلي





Copyright © 2009-20010 Loxblog.com All Rights Reserved . Designed by Loxblog.com

angryamirashkan

امیر علی اصغری

angryamirashkan

http://angryamirashkan.loxblog.com

ما بخاطر شما زنده ایم

ما بخاطر شما زنده ایم

به وبلاگ من خوش آمدید اگر میخواهید به ارزوهای خود برسید بیایید...

ما بخاطر شما زنده ایم