دانلود بازی کامپیوتری کم حجم و جذاب با سبک استراتژیک Battle for Troy PC Game

نوشته شده توسط در تاریخ چهارشنبه، 25 فروردین ماه 1389

 
1772.jpg
بازی های کامپیوتری در سبک های مختلفی ارائه می شوند که هر کدام از این سبک ها دارای طرفداران و علاقمندان خاصی می باشد و هرکدام از این سبک های بازی های رایانه ای دارای محیط و شور و هیجان منحصر به فردی می باشد که هر بازی را از بازی دیگر متمایز می کند. سبک بازی استراتژیک یا فکری ، مدیریتی به شما امکان مدیریت و انجام عملیات فکری که باید این عملیات با تفکر و ایده خاصی لحاظ شوند را برای یک منطقه یا یک محیط خاص می دهد. در این بازی ها شما به عنوان یک امپراطور یا یک فرمانده ، مدیریت کلیه منطقه تحت سلطه خود را بر عهده دارید و باید در جهت دفاع ، حمله و افزایش قلمرو خود در بازی اقدام کنید ، مدیریت سربازان را بر عهده بگیرید تعداد آنها را افزایش دهید ، آنها را آموزش دهید ، آنها را به جنگ با دشمنان بفرستید و در بازی پیشرفت کنید.
Battle for Troy نام یکی از بازی های ساخته شده در سبک بازی های استراتژیک می باشد که توسط کمپانی ValuSoft ساخته شد و به وسیله کمپانی Zono Inc. در عرصه بازی های رایانه ای با سبک استراتژیک منتشر شد.
همانطور که از نام بازی پیداست ، نبرد برای تروی ، تروی نام منطقه ای از بازی می باشد که شما برای محافظت و مدیریت و حفظ آن منطقه از خطرات و افزایش قلمرو با دشمنان خود در نبرد و جنگ خواهید بود. در این بازی پادشاه منطقه تروی توسط دشمنان ربوده می شود که همین موضوع به عنوان محور اصلی داستان در بازی به شمار می آید که نبرد اصلی شما برای نجات پادشاه سرزمین خودتان است که در بازی بیشتر با آن آشنا خواهید شد.
 
ادامه مطلب+Download


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مطالب قبلي





Copyright © 2009-20010 Loxblog.com All Rights Reserved . Designed by Loxblog.com

angryamirashkan

امیر علی اصغری

angryamirashkan

http://angryamirashkan.loxblog.com

ما بخاطر شما زنده ایم

ما بخاطر شما زنده ایم

به وبلاگ من خوش آمدید اگر میخواهید به ارزوهای خود برسید بیایید...

ما بخاطر شما زنده ایم