یکبار دیگر پس از گذشت یکسال از عرضه بازی بی نظیر و زیبای Call of Duty, نسخه جدید آن برای PC زیباتر از تمامی نسخه های پیشین عرضه شد ! این بار برخلاف نسخه پنجم که داستانش درباره جنگ جهانی بود، دوباره داستان دوست موفق و زیبای جنگ های مدرن را همانند نسخه چهارم و موفق تر از پیش دنبال کرد !
بازی با گرافیکی فوق العاده بالا، هوش مصنوعی بسیار پیشرفته دشمنان، داستان حماسی و بسیار مهیج و درگیرانه، جلوه های ویژه سینمایی و بسیار با کیفیت، ، تاکتیک های جنگی جدید، و بهره گیری از سلاح های قدرتمند و حقیقی که در این نسخه بسیار زیبا و توانا و همانند سلاح واقعی طراحی شده اند به بهترین نحو ممکن عمل می کنند که همگی این ویژگی های توانسته Call of Duty 6: Modern Warfare 2 را به زیباترین بازی اکشن اول شخص سال ۲۰۰۹ و یکی از بی نظیر ترین بازی های اکشن اول شخص تاریخ بازی های رایانه ای مبدل سازد !
هم اینک میتوانید این بازی استثنایی را از دانلودها دریافت کنید و همچنین اگر از اینترنت پرسرعت بهره مند نیستید نسخه دی وی دی این بازی را از فروشگاه دانلودها تهیه نمایید.

 

call of downloadha.com دانلود بازی فوق العاده زيبا و مهيج Call Of Duty 6: Modern Warfare 2

 

dvd دانلود بازی فوق العاده زيبا و مهيج Call Of Duty 6: Modern Warfare 2 شما می توانید این بازی زیبا را در سه DVD از فروشگاه دانلودها با قیمت ۵۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 

 

دانلود + ادامه مطلب