اکنون بعد از ۱۰ سال از ارائه بازی FIFA Manager با آمدن نسخه ۱۱ این بازی تمام مسئولین الکترونیک آرتز امیدوارند همواره برای این بازی قدمی بزرگ بردارند . اما سال گذشته این بازی به موفقیت زیادی نرسید به خصوص در این باره که نتوانسته بود قدرت بازیکنان را هر فصل افزایش دهد . امسال این بازی دوباره آمده و قابلیت های بیشتری را با خود به ارمغان آورده . صد ها تغییر جزیی و کلی که در این بازی اعمال شده قدرت و آزادی عمل بازیکن را بیشتر میکند ؛ تا حدی که بازیکن قادر به ابداع سبک بازی است . این بار تمرکز شرکت الکترونیک آرتز بیشتر به منیجمنت و نحوه مدیریت بوده و بتواند کلید مدیر موفق را خود بسازد ؛ کسانی هم که نتوانند مدیریت خوبی داشته باشند از این بازی لذتی نخواهند برد . اما این بار FIFA Manager امسال گیم پلی خوبی را به کار برده است تا بازیکن مدیریت روان و قابل قبولی داشته باشد . از جمله تغییرات امال شده بر روی گیم پلی مدیریت کامل تیم است به طوری که بازیکن به اجزای ریز بازی مانند غذای بازیکنان نیز نظارت میکند و گاهی ممکن است بازی کنان بر اثر نظارت بد مدیر چاق و غیر قابل استفاده شوند .

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

fifaM11 cover دانلود بازی فوق العاده زیبای Fifa Manager 11

 

dvd دانلود بازی فوق العاده زیبای Fifa Manager 11 شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

read دانلود بازی فوق العاده زیبای Fifa Manager 11 بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

دانلود + ادامه مطلب