دانلود رایگان بازی ورزش های زمستانی Winter Stars

نوشته شده توسط فرشاد در تاریخ یکشنبه، 18 دی ماه 1390
دانلود رایگان بازی ورزش های زمستانی Winter Stars

دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور های
FileServe,RapidShare
دانلود رایگان بازی ایکس باکس 360 کینکت Disneyland Adventures
نام بازی: Winter Stars
پلتفورم : XBOX 360
ژانر: Sports
تاریخ انتشار جهانی :2011
تاریخ انتشار در آمریکا :2011
تاریخ انتشار در اروپا :2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Multi2 Eng- Rus
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Deep Silver
مد بازی : سینگل پلیر ، مولتی پلیر
REGION FREE
حمایت توسط : 49Games
درجه بندی سنی : Pegi 3
قابلیت آنلاین:دارد

یک نفس عمیق و تازه در ژانر ورزش های زمستانی ، اجازه میدهد علاقه مندان به ورزش در هر رنج سنی ای و با سطوح مختلف از قابلیت های درونی ،به رقابت با یکدیگر و یا به مبارزه با یک حریف مجازی بپردازند .این بازی دارای 11 رشته ورزشی است . رشته هایی که در این بازی به کاربرده شده است عبارت اند از : اسنوموبیل)احتمالا در ورزشها و مسابقات ورزشی، وسایلی را که با یک موتور بنزینی و سرعتی بالا روی برف حرکت می‌کنند دیده‌اید، به این وسایل برف‌رو یا اسنوموبیل می‌گویند. بیشتر مدلهای اسنومبیل توسط موتورهای یک یا دو سیلندر حرکت می‌کنند.این وسایل معمولاً با سرعت۸۰ کیلومتر در ساعت قادر به حرکت هستنداما بعضی مدلهای مسابقه‌ای که دارای موتورهای قویتری می‌باشند سرعتشان به ۱۹۰ کیلومتر در ساعت نیز می‌رسد.اسنوموبیل معمولاً توسط فرمانی که به یک جت اسکی در جلوی بدنه متصل شده‌است، هدایت می‌شود.بعضی از اسنوموبیلها با ۶تا ۸تایر کم باد مجهز شده‌اند تا براحتی روی برف حرکت کننند ولی معمولاً جهت حرکت در آرودن اسنوموبیلها از چرخش یک تسمه لاستیکی که روی سطح آن میله‌های فولادی کوچکی قرار گرفته و این میله‌ها بداخل برف فرو می‌روند، استفاده می‌شود.( bobsledding ، اسکی ،اسکیت بازی نمایشی ، بیاتلون(ورزش زمستانی بیاتلون (به انگلیسی: Biathlon) ترکیبی از دو ورزش اسکی صحرانوردی و تیراندازی است.اسکی صحرا نوردی بر استقامت ورزشی و تیراندازی بر میزان دقت شرکت کنندگان تاکید دارند.بیاتلون در ابتدا یک ورزش حاشیه ای به حساب می آمد اما به طور متداوم و موفق به ورزش های اصلی پیوست به طوری که عموم مردم خواستار پخش آن از تلویزیون شدند.از ابتدای دهه ی ۱۹۹۰ بینندکان علاقه مند به این ورزش به طور ثابت افزایش یافت به طوری که امروزه بیاتلون در بعضی از کشورها،به خصوص آلمان جزو محبوب ترین ورزش ها است.بیاتلون قبل از این که به ورزش های المپیک زمستانی اضافه شود در قالب مسابقات جهانی بیاتلون و یا رقابت های جام جهانی بیاتلون برگزار می شد.) Freeride ، اسنوبرد متقابل ، پرش با اسکی ، سراشیبی ، و برای اولین بار ،پیچش یا حلقه زنی و شبه اسکی .... اِسکی نام چند گروه رشته ورزشی است که در آنها از تخته‌هایی با اشکال گوناگون که به پای ورزشکاران بسته می‌شود جهت سر خوردن رون سطوح مختلف استفاده می‌شود.اِسکی با فعل کردن همراه میشود و عمل آن را اِسکی کردن یا به زبان انگلیسی Skiing خوانده میشود. اِسکی به دو دسته اصلی تقسیم میشود که نوع قدیمی تر آن در اسکاندیناوی ترتیب داده شده به صورتی که اتصالات پاشنه آن رها و آزاد میباشد و تخته به پنجه چکمه اسکی باز وصل میشود و نه به پاشنه پس اسکی باز توانایی مانور و ایجاد حرکت و پیچ بیشتر و در عین حال به زانو خم شذن را خواهد داشت. انواع اسکی اسکاندیناوی عبارتند از : اسکی پرش، اسکی صحرایی (Cross-Country که معنی آن سزرمین نوردی میباشد) و اسکی تلمارک میباشد..
دانلود رایگان بازی Winter Stars به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب....
 
ادامه مطلب+Download

دانلود بازی کامپیوتری King Arthur II - Dead Legions

نوشته شده توسط فرشاد در تاریخ یکشنبه، 18 دی ماه 1390
دانلود بازی کامپیوتری King Arthur II - Dead Legions

به همراه لینک های کمکی از سرور های FileServe, FileSonic

نام بازی: King Arthur II - Dead Legions
پلتفورم : pc
ژانر: Strategy / Adventure / 3D / 3rd Person
تاریخ انتشار جهانی :2012
تاریخ انتشار در آمریکا :2012
تاریخ انتشار در اروپا :2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Paradox Interactive
مد بازی : سینگل پلیر ، مولتی پلیر
حمایت توسط : NEOCORE GAMES
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

King Arthur II - Dead Legions عنوانی عجیب از کمپانی نام آشنای Paradox Interactive ساخته شده از سوی استودیوی بازی سازی NEOCORE GAMES است . خیلی از منتقدان جدی بازی های رایانه ای ، بازی فوق العاده King Arthur II - Dead Legions را یکی از بزرگترین شگفتی های نو ظهور سال 2012 میلادی میدانند.داستان بازی ما آغاز میشود. لژیون مرده عنوانی است که به این بازی اطلاق میشود . شاه آرتور جوان درست بعد از کشیدن شمشیر به سرزمین جنگ زدگان ، اقدام به جمع آوری شواله هایی کرده است . فراموش نکنید بریتانیا محل رویداد تمامی این اتفاقات است . همیشه گیمر های علاقه مند به بازی های استراتژی دوست داشتند تا داستان بازی همراه با کمی تخیلات نیز باشد.داستان این بازی بر اساس داستان شاه آرتور میباشد که  یکی از پادشاهان انگلیس بوده است.این بازی استراتژی و نقش آفرینی در هر زمینه موفق بوده است که در ادامه به نقد و ارائه ان میپردازیم. اول از همه باید این نکته را متذکر شویم که این بازی فراتر از  یک بازی استراتژی میباشد.در حقیقت در این بازی ترکیبی از چند سبک را مشاهده میفرمایید.مانند:حماسی - استراتژی - تمدن سازی و... .!!! شاید خیلی از شما گیمر های محترم با شنیدن واژه تمدن به یاد بازی استراتژی سیویلیزیشن بیافتید.اما این بازی کاملا متفاوت از آن بازی میباشد.پس اگر مثل من از بازی سیویلیزیشن خاطره خوبی ندارید این بازی را حتما دریافت نمایید ...!!! البته در این بازی خرافات جایگاه ویژه ای دارد که میتوان به : تعظیم به خدایان کهن - روز های نا خوش آمد و  .... اشاره نمود!!! در این بازی ما با یک ساختار کاملا جدید رو به رو هستیم.در این بازی مبارزات انتخابی کاملا مشهود میباشد. یکی از ویژگی هایی که این بازی به شدت فکر گیمر ها را مشغول کرده است این میباشد که سازنده بازی زمان به پایان رساندن این بازی را 30 ساعت اعلام کرده است.البته این زمان مختص به یک گیمر حرفه ای میباشد.این زمان اعلام شده هنگامی شگفت به نظر میرسد که بیاییم زمان اعلام شده برای بازی عظیمی مثل ندای وظیفه 7 :عملیات سیاه را مد نظر قرار بدهیم.تنها 8 ساعت برای به اتمام رساندن این بازی زمان لازم بود این در حالی میباشد که مدت زمان لازم برای به اتمام رساندن این بازی 30 ساعت میباشد!!! از جمله ویژگی های این بازی میتوان به : اهداف استراتژیک - سیستم دیپلماسی - گزینه  قابل تنظیم برای مبارزات انتخابی و ... اشاره نمود .در نهایت در بازی King Arthur II - Dead Legionsمیبایست گیمری که در نقش محافظ جام مقدس بازی را به پیش ببرید . به این جمله توجه کنید ، جایی که در آن افسانه های به پایان میرسد ، King Arthur II - Dead Legions داستان مخوف خود را آغاز می کند ....
دانلود رایگان بازی King Arthur II - Dead Legions به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...
 
ادامه مطلب+Download

دانلود رایگان پکیج بازی کامپیوتری همسایه جهنمی Neighbours From Hell

نوشته شده توسط فرشاد در تاریخ سه شنبه، 13 دی ماه 1390
دانلود رایگان پکیج بازی کامپیوتری همسایه جهنمی Neighbours From Hell

| دانلود تمام سری بازی های همسایه جهنمی در پارت های جداگانه|

نام بازی: Neighbours From Hell Pack
پلتفورم : pc
ژانر: Strategy
تاریخ انتشار جهانی :
تاریخ انتشار در آمریکا :
تاریخ انتشار در اروپا :
نوع  فایل : Collection Games
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Encore Software, Inc
مد بازی : مولتی پلیر
حمایت توسط : JoWood Productions
درجه بندی سنی : PEGI: 3+
قابلیت آنلاین:دارد

قطعا با سری بازی های همسایه ی جهنمی آشنایی دارید . این بازی تحت عنوان Neighbours from Hell از سال 2003 میلادی آغاز به انتشار سری های مختلف بازی را کرد . بازی Neighbours from Hell یک بازی ویدویی استراتژی  برای Nintendo GameCube, Microsoft Windows,Xbox هست .این بازی در اروپا برای Nintendo GameCube, Microsoft Windows,Xbox,GameCube ,Xbox on March 4, 2005. منتشر شد .در September 22, 2003 این بازی به صورت رسمی در آمریکا انتشار رسمی پیدا کرد . همسایه‌هایی از جهنم(به انگلیسی: Neighbors from Hell) یک بازی استراتژی برای مایکروسافت ویندوز، گیم‌کیوب و ایکس‌باکس است. که در سال ۲۰۰۳ و ۲۰۰۵ منتشر شده‌است و داستان فردی است که باید به خانه همسایه خود رفته و با وسایلی که آنجاست اعصاب همسایه خود را خرد کند. همسایه‌هایی از جهنم ۲(به انگلیسی: Neighbors from Hell)یک بازی استراتژی برای مایکروسافت ویندوز است. که در سال ۲۰۰۴ منتشر شده‌است. داستان این بازی در ادامه همسایه‌هایی از جهنم است، با این قسمت که آقای همسایه این بار به مسافرت می‌رود و شخصیت اصلی (وودی) برای آزار وی او را تعقیت می‌کند. این بازی سه شخصیت اضافه نیز نسبت به نسخه اولیه بازی دارد، که شامل مادر و همسفر همسایه و پسر همسفر هستند.در سری Neighbours from hell 3  هم همچون نسخه ی قبلی دارای سه شخصیت اصلی جدید است . مراحل بازی در جزیره ای زیبا ادامه خواهد داشت . در Neighbours from hell 3 سعی شده است تا گیمر تمامی قوای خود را برای به سرانجام رساندن تک تک مراحل به مرحله ی احرا رساند.شاید حالب باشد که بدانید طراحی کرکتر ها در این سری از بازی نسبت به دو سری قبل فوق العاده بهبود یافته است . در این نسخه هیچ گونه باگی دیده نشده است .اما نسخه بعدی تحت عنوان Neighbours from hell 4 منتشر شد . این بازی به صورت روسی منتشر شده است و در حقیقت نسخه انگلیسی آن هیچ وقت منتشر نشد . کرکتر ها در این بازی تغییر میکنند. شاید این تغییر به دل گیمری که با تک تک کرکتر های سه نسخه ی قبلی ارتباط دیداری ایجاد کرده است ننشیند . این گفته که تغییر ناگهانی یک بازی در یکی از سری های آن میتواند تاثیر مخرب و به شدت منفی در روند پیشرفت ئ توسعه آن داشته باشد به دور از ذهن نباشد .بعد از نسخه تغریبا موفق سری چهارم این بازی ، دو سری دیگر نیز روانه بازار شد . آنها تحت عنوان Neighbours from hell 5 , Neighbours from hell 6 منتشر شدند و همان طور که انتظار می رفت این دو سری نیز همچون سری چهارم دارای طراحی کرکتر یکسان و به دوز از سه سری اوا دارد . این همان چیزی است که گیمیری که سه سری اول را بازی کرده است نخواهد پسندید . در کل اگر بخواهیم یک ارزیابی کلی سری بازی های همسایه ی جهنمی داشته باشم باید بگوییم در سری بازی های Neighbours from hell سعی بر آن است که در هر مرحله گیمر را با یک چالش جدید رو به رو کند . جالب اینجاست که این روند تا آخرین سری این بازی و در هر مرحله به خوبی رعایت شده است . به گونه ای که گیمر قبل از ورود به مرحله ی جدید پیش بینی می کند که حتما با یک چالش جدید رو به رو است !!!
دانلود رایگان سری بازی های Neighbours from hell به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب....
 
ادامه مطلب+Download

دانلود بازی کامپیوتری شکارچی بالها Wings of Prey Collectors Edition 2011

نوشته شده توسط فرشاد در تاریخ شنبه، 10 دی ماه 1390
دانلود بازی کامپیوتری شکارچی بالها Wings of Prey Collectors Edition 2011
برای اولین بار در قسمت هایی با حجم یک گیگ از سرور های قدرتمند مهین دانلود + لینک های کمکی از سرور های
FileServe,Rapidshare




نام بازی: Wings of Prey Collectors Edition 2011-PROPHET
پلتفورم : pc
ژانر: Flight Action
تاریخ انتشار جهانی : 21.12.2011
تاریخ انتشار در آمریکا : 21.12.2011
تاریخ انتشار در اروپا : 21.12.2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: ENGLiSH / MULTi / POLiSH
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Iceburg Entertainment
مد بازی :
حمایت توسط : Gaijin Entertainment
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

بازی بالهای شکارچی ،Wings of Prey Collectors Edition 2011 یکی از جدیدترین بازی های تازه منتشر شده است . بازی دارای یک سبک فوق العاده برای تمامی گیمر ها میباشد . Flight Action ژانر اطلاق شده به بازی
Wings of Prey Collectors Edition 2011 هست .این بازی بر اساس مبارزات با مقیاس بزرگ هوایی و جنگ بین آسمان پیما های فوق العاده واقعی است . شما گیمر محترم به عنوان کسی که میخواهید روند بازی را پیش ببرید ، تنها عملیات های نظامی ، زمینی هوایی ،از جنگ جهان را مشاهده خواهید کرد . در واقع تمامی رویداد های جنگ جهانی دوم در قالب این بازیدر اختیار شما قرار گرفته است .گیمر میتواند در بسیاری از نبرد های خونین و معروف و در عین حال حقیقی شرکت کند . به عنوان مثال نبردی که از آن بسیار نقد شد ، نبر piloting هست که گیمر در آن جلوه ی حقیقی یک بازی به سبک فلایت اکسن را می چشد . هواپیماها ی جنگی و بمب افکن ها در سراسر همه ی  طیف وسیعی از ماموریت های هیجان انگیز  شرکت می کنند.مراحل بازی در 6 حوزه می چرخد . این حوزه ها عبارتند از : بریتانیا، استالینگراد، Ardennes، برلین ، سیسیل و 'Korsun که مقر اصلی جنگ های هوابرد از جنگ جهانی دوم در اروپا است !!! بازی Wings of Prey Collectors Edition 2011 همچنین دارای یک فیزیک فوق العاده بالا هست . جالب است بدایند فیزیک موتور هواپیما های این بازی دیوانه کننده است .در این بازی سعی شده است تمامی ویژگی های صدها هواپیماهای موجود در نبرد های هوایی - جنگی حقیقی مورد مطالعه قرار گیرد و این ویژگی ها را در متن بازی پیاده سازی نمایند . بازی هواپیمایی بالهای شکارچی، در مورد حملات هوایی جنگ جهانی دوم و ابعاد آن می باشد. بازیگر می تواند در نقش خلبان برخی از معروفترین حملات هوایی جنگ دوم جهانی ایفای نقش کند و با هدایت هواپیماهای جنگنده، شکارچی و یا بمب افکن، در بریتانیا، استالینگراد، آردن، برلین، سیسل و کورسان به مبارزه بپردازد.مناظر موجود در این بازی بسیار منحصر به فرد و واقع گرایانه است .قطعا در این زمنیه از و گرافیک پیاده شده در این قسمت به شگفت در خواهید آمد .قطعا با دیدن تمامی ویژگی های این بازی و متور گرافیکی به کار برده شده در آن و دیدن دقت بکابرده شده در تک تک پارامتر ها به وجد خواهید آمد و مثل بنده بازی Wings of Prey Collectors Edition 2011 را در لیست بهترین بازی های خویش قرار میدهید.ناشر این بازی فوق العاده کمپانی Iceburg Entertainment و سازنده ی آن استودیو بازی سازی Gaijin Entertainment هست .
دانلود رایگان بازی Wings of Prey Collectors Edition 2011 به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب....
 
ادامه مطلب+Download

دانلود بازی کامپیوتری Tom Clancys Splinter Cell Conviction v1.3

نوشته شده توسط فرشاد در تاریخ شنبه، 10 دی ماه 1390
دانلود بازی کامپیوتری Tom Clancys Splinter Cell Conviction v1.3

نسخه بلک باکس


نام بازی: Tom Clancys Splinter Cell Conviction v1.3
پلتفورم : pc
ژانر: Action, 3D, 3rd Person, Stealth
تاریخ انتشار جهانی : April 13, 2010
تاریخ انتشار در آمریکا : June 21, 2010
تاریخ انتشار در اروپا : June 21, 2010
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Russobit m
مد بازی : Single-player, Multiplayer
حمایت توسط : Ubisoft Montreal
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

تام کلنسی اسپیلنترسل: محکومیت (به انگلیسی: Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction) پنجمین بازی از سری اسپلینتر سل است که توسط یوبی‌سافت تولید و منتشر شده است. سم فیشر برای سازمانی به نام Third Echelon که یکی از زیر مجموعه‌های ان‌اس‌آ (سازمان امنیت ملی آمریکا) بود در حال ماموریت بود که دخترش سارا فیشر در یک سانحه رانندگی کشته می‌شود. پس از اتفاقات بازی مامور دو جانبه سم دیگر برای هیچ سازمانی کار نمی‌کند. او تنها یک هدف دارد و آن هم این است که پرده از راز قتل دخترش بر دارد. این بار این بازی با روند و داستانی تازه به میدان برگشته است . همان طور که می دانید در نسخه ی قبلی ( Double Agent ) شما برای جلوگیری از عملیات های تروریستی اعزام شدید که در آخر داستان سم فیشر تحت تعقیب گروهای NSA و FBI و پلیس آمریکا قرار گرفت . پس دیگر نباید انتظار داشته باشید که در این نسخه جزو یکی از اعضای NSA باشید . و شما فقط یک فراری هستیدبا توجه به اینکه شما از طرف سه سازمان تحت تعقیب هستید دیگر چهره تان نیز با چهره ی قبلیتان یکی نیست و در این نسخه سم فیشر دارای مو و ریش بلند است . از وقتي متال گير و كوجيما سبك مخفي كاري را به اوج بردند پي سي باز هاي عزيز و گرامي هميشه ميگفتند كه ما يك بازي مخفي كاري خوب براي پي سي كم داريم ! مدت هاي بحث ها و دعوا هاي شديدي بين طرفداران كنسول و پي سي سر همين سري متال گير بود كه ناگهان يوبي سافت ، سازنده ي محبوب من با عنواني به نام اسپلينتر سل وارد شد . ناگهان اين سري به يگانه بازي قوي و خوش ساخت پي سي باز ها در برابر موج طرفداران متال گير تبديل شد و تمام پي سي باز ها به اين بازي رو آوردند . اما در اواخر نسل قبل اين سري كيفيت عالي خود را از دست داد و به يك سري خوب بدل شد . اما اين موارد باعث نشد تا پي سي باز ها اين عنوان را رها كنند . با عرضه شدن شماره ي چهارم متال گير پيش نمايش هاي اسپلينتر سل كانويكشن هم به نمايش در آمد كه البته بسيار بسيار ضعيف بود . چهره ي عبوس و پير سم به هيچ عنوان قابل درك براي طرفداران و از جمله خود من نبود . مدتي از اين بازي خبري نبود تا آنكه در E3 2010 با نمايشي حقيقتا استثنايي اين عنوان به سر تيتر تمام سايت ها و وبلاگ ها تبديل شد . هنوز هم پيش نمايشي كه از اين عنوان نوشتم را از ياد نمي برم . انصافا همه چيز تا دقيقه ي نود خوب پيش مي رفت و در نهايت هم خوب پيش رفت ! آخرين شماره ي اسپلينتر سل يك عنوان انقلابي در اين سري و يك عنوان تكراري در مقايسه با بازي هاي ديگر محسوب مي شود ! هيچ كس فكرش را نمي كرد كه سم روزي مانند ماركوس فينيكس سنگر بگيرد و از خفن ترين سلاح ها استفاده كند ! بالا رفتن از در و ديوار به سبك اتزيو و جدش الطائر يكي از ناهمگون ترين قابليت ها در اين سري به حساب مي آيد . ( هرچند در عناوين قبلي هم اين امكان وجود داشت ولي نه به اندازه ي اين عنوان ) قابليت نشانه گذاري و شليك هم يكي از سينمايي ترين حركاتي است كه مي توانيد در يك بازي ببينيد  گیمر باید بداند به عنوان یک پلیس اف بی آی ، باید در جهانی زندگی کنید که همه چیز بر علیه شما ست .اجسام مختلف ، سلاح شما میشنود.این یعنی گستردگی مانور در این بازی ! نسخه ریپک این بازی به ویژگی های باور نرکردنی ای همچون : حذف مولتی پلیر ،زمان نصب و راه اندازی ~ 20 دقیقه ، کیفیت صدا و ویدیو ی 100 درصد و....

دانلود رایگان بازی Tom Clancys Splinter Cell: Conviction v.1.3 به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...
 
ادامه مطلب+Download

دانلود بازی کامپیوتری Diablo III 3 v.0.5.1.8101

نوشته شده توسط فرشاد در تاریخ جمعه، 9 دی ماه 1390
دانلود بازی کامپیوتری Diablo III 3 v.0.5.1.8101


 
دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک کمکی از سرور های RapidShare , FileServe

 
نام بازی: Diablo III 3 v.0.5.1.8101
پلتفورم : pc
ژانر: Action RPG
تاریخ انتشار جهانی :
تاریخ انتشار در آمریکا :
تاریخ انتشار در اروپا :
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Blizzard
مد بازی :
حمایت توسط : Blizzard
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

بازی Diablo III 3 v.0.5.1.8101 ، یکی از بهترین بازی های سال 2011و یا شاید بهتر باشد بگوییم یکی از بهترین بازی های سال 2012 میلادی است . بازی ای که با انتشارش سبب حیرت بسیاری از گیمر ها علی الخصوص منتقد ها شد .نسخه بتای این بازی هم اکنون از وبسایت میهن دانلود آماده دریافت است . به محض منتشر شدن رسمی این بازی نسخه ی کامل آن در اختیار شما قرار خواهد گرفت . اما تجربه شیرین بازی Diablo III 3 v.0.5.1.8101 را صرفا به خاطر بتا بودن آن از دست ندید ! بهشت ها دوباره به لرزه در خواهند آمد. دو دهه از پا گذاشتن لرد های جهنمی DIABLO ، Ba'al و Mephisto به Sancatury میگذرد ، بیست سال از حمله ی وحشیانه ی سپاه اهریمنان به انسان ها و کشتاری که هیچ کس وسعت آن را نمیداند ، اما برای آنان که سال ها با سرکردگان شیاطین جنگیده اند خاطرات خیلی دیر محو می شوند. نگامی که Deckard Cain به کلیسای مخوف Tristam پای نهاد تا اسراری را برای مبارزه با شیاطین بیاموزد ناگهان گلوله ای عظیم و آتشین از آسمان به زمین برخورد کرد و این ورود دوباره ی پادشاه تاریکی و وحشت Lord Diablo به Sancatury بود ، با بازگشت او شایطین باستانی از نیستی برخواستند و قهرمانان Sancatury آماده شدند تا بار دیگر از دنیای فانیشان در برابر Burning Hells دفاع کنند . شروعی دوباره بر ترس ، کشتار و البته شجاعت و ایثار ! جهان فانتزی تاریک، به نامSanctuary در انتظار شما است .اما همه چیز در محیط پیرامون شما پویاست ! همه چیز در حال حرکت است ! مبارزه با ارتش آسمانها ارتش دوزخ همه ی آن چیزی است که با آن رو به رو هستید . دیابلو نخستین بار در سال 1996 توسط شرکت بلیزارد که بازی موفق warcraft را در کارنامه ی خود داشت برای پلتفرم pc و مکینتاش عرضه شد و به نوعی سبک نوینی از بازی های نقش آفرینی را ابداع کرد.دیابلو بسیار مورد توجه منتقدان و بازیباز ها قرار گرفت و بعد از عرضه ی نسخه ی پلی استیشن(در سال 1998) و عرضه ی یک اکستنشن پک(در سال 1998)،شماره ی دوم این بازی در سال 2000 منتشر شد و باز هم مورد توجه قرار گرفت.بعد از اینکه بلیزارد diablo 2:the lord of destruction،اکسپنشن پک دیابلو 2 را در 2001 منتشر کرد دیگر خبری از این عنوان نبود؛اما گیمرها همواره در انتظار عرضه ی نسخه ی جدیدی از این بازی بودند تا اینکه بلیزارد پس از مدت ها تکذیب عرضه ی دیابلو 3،بالاخره در مراسم WWI خود در پاریس،عرضه ی سومین شماره از این عنوان فوق محبوب را تأیید کرد.به گفته ی یکی از مقامات بلیزارد،ساخت دیابلو 3 از 4 سال پیش آغاز شده بود.همچنین بر مبنای گفته های فرانک پییرس،نائب رئیس بلیزارد،دو شماره ی قبلی سری دیابلو موفق به فروش 18 میلیون و 600 هزار نسخه ای شده اند که این خود نشان دهنده ی محبوبیت عظیم این سری است. دیابلو 3 در درجه ی اول یک بازی cooperative است اما امکان بازی کردن آن به صورت تک نفره نیز وجود دارد.
دانلود رایگان بازی Diablo III 3 v.0.5.1.8101 به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...
 
ادامه مطلب+Download

دانلود بازی کامپیوتری شهر سازی در سیاره ایکس ال Cities XL 2012

نوشته شده توسط فرشاد در تاریخ پنجشنبه، 8 دی ماه 1390
دانلود بازی کامپیوتری شهر سازی در سیاره ایکس ال  Cities XL 2012


نام بازی: Cities XL 2012
پلتفورم : PC / Windows
ژانر: strategy
تاریخ انتشار جهانی : 20 October 2011
تاریخ انتشار در آمریکا : 20 October 2011
تاریخ انتشار در اروپا : 20 October 2011
نوع  فایل : RePack by KaOs
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Focus Home Interactive
مد بازی : single player
حمایت توسط : Focus Home Interactive
درجه بندی سنی : PEGI 3
قابلیت آنلاین:دارد

تصور کنید در دنیای مجازی رو به حقیقت گام بر میدارید . شهر سازی در اوج اقتدار و حقیقت همان چیزی است که در بازی Cities XL 2012 برای شما گرد آوری شده است . از یک شهر بسیار بزرگ چند میلیون نفر از شهروندان به کرات از کنار دریا رفت و آمد دارند . امکان استفاده از مجموعه های باور نکردنی همراه با  بیش از 1000 ساختمان  و سازه (بیش از 300 ساختمان جدید)، و 62 نوع نقشه مختلف (15 نقشه جدید) با محیط های واقع گرایانه تمام آن چیزی است که برای شما در بازی Cities XL 2012 فراهم شده است .بازی Cities XL 2012 در 20 اکتبر سال 2011 میلادی توسط کمپانی Focus Home Interactive ساخته و منتشر شد . Cities XL 2012 به بازی کنندگان اجازه می دهد تا شهرهای موردنظر خود را برروی نقشه های سه بعدی واقع گرایانه با بهره گیری از کلکسیونی از ساختمان ها و بناهای بیادماندنی منحصربفرد مبتنی بر الگوی معماری امریکایی، آسیایی و اروپایی بسازند. نقشه های بازی محیط های متنوعی ارائه می نمایند مانند کوه ها، تپه ها، تنگه ها، سواحل و جزیره ها در شرایط آب و هوایی مختل از گرمسیری گرفته تا بیابانی و معتدل مدیترانه ای.. در این بازی بایستی ترکیبی صحیح از سرویس های اجتماعی، فعالیت های مناسب اوقات فراغت، رویدادهای ویژه و دیگر فرصت های شغلی در شهرهای خود به منظور تامین غذا، پوشاک و اشتغال سرگرم نمودن شهروندان خود ایجاد نمایید. دراین بازی هرآنچه برای یک کلان شهر امروزی نیاز است را می توانید بسازید، مواردی مانند تهیه نقشه و ساخت باغ وحشی تازه، پارک های عمومی، مناطق مسکونی یا سیستم های حمل ونقل جدید، همه و همه را می توانید در شهرهای خود ایجاد نمایید و همیشه چالشی جدید ، تازه و مهیج برای مدیران و شهرداران در بازی بسیار زیبای Cities XL وجود خواهد داشت، علاوه بر این سرویس آنلاین بازی هم امکانات مختلفی مانند ارتباط بین شهر شما و شهرهای کاربران دیگری که در سیاره شما هستند را ممکن می سازد. این بازی قابلیت ساخت و ساز کامل و به طور باور نکردنی دارای جزییات " را دارا می باشند. آخرین عنوان از این سری همچنین قابلیت ماد سازی آزاد دارد و برای بازی کنان تازه کار راهنمای درون بازی نیز تعبیه شده است.نوع دسته بندی فایل های این مجوعه به صورت RAR 75x50MEG = 3.49GIG در نظر گفته شده است تا راحتی شما کاربران را فراهم کنیم .در نهایت ، شهر خود را با نهایت قدرت مانور بسازید و از سازه ی خویش لذت دوچندان ببرید ، شهردار !
دانلود رایگان بازی Cities XL 2012 به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...
 
ادامه مطلب+Download

دانلود رایگان بازی کامپیوتری Counter Strike: Source 1.0.0.69 Build 4785

نوشته شده توسط فرشاد در تاریخ پنجشنبه، 8 دی ماه 1390
دانلود رایگان بازی کامپیوتری Counter Strike: Source 1.0.0.69 Build 4785


نام بازی: Counter Strike: Source 1.0.0.69 Build 4785
پلتفورم : pc
ژانر: Action
تاریخ انتشار جهانی :2004
تاریخ انتشار در آمریکا :2011
تاریخ انتشار در اروپا :2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Beech
مد بازی : مولتی پلیر
حمایت توسط : Valve
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

جدیدترین ورژن از سری بازی های کانتر استریک : سورس را برای دانلود کاربران فهیم میهن دانلود آماده کرده ایم. Counter Strike: Source 1.0.0.69 Build 4785 عنوان این بازی است که در چند روز اخیر روانه ی دنیای اینترنت شد .سازنده ی این بازی استودیوی بازی سازی Valve هست . Counter Strike: Source 1.0.0.69 Build 4785 یک بازی کامپیوتری متشکل از یک تیم اکسن و شوتر حرفه ای میباشد . همان طور که میدانید این بازی در سال 2004 میلادی رسما توسط کمپانی Beech منتشر شد ولی بعدا نسخه های جداگانه ای برای آن نسخه اصلی روانه بازار شد ! بازی ای که هم اکنون در اختیار دارید نسخه ریپک شده ی این بازی است که دارای ویژگی های منحصر بفردی است که در ادامه به آن اشاره می کنم .این بازی یک لایسنس کپی از Buka هست و آپدیت شده بر روی استیم v69 هست .در این نسخه سعی کردیم فایل های غیر ضروری را حذف کنیم تا حجم دانلود برای راحتی کاربران مهین دانلود کاهش یابد . همچنین فایل اجرایی این بازی به گونه ای هست که مدت زمان لازم برای نصب این بازی ماکسیمم 10 دقیقه هست . عد از آپگرید بازی به Counter Strike: Source 1.0.0.69 Build 4785 شما شاهد رفع بسیاری از باگ های موجود در نسخه اصلی خواهید بود.در حقیقت مهمترین باگ نسخه اصلی بازی از دیدگاه ما فیزیک نامناسب آن میباشد .این نسخه از بازی یعنی Counter Strike: Source 1.0.0.69 Build 4785  از آخرین پلاگین ها برخوردار بوده و همچنین مشکلاتی را که در نسخه قبلی حین اتصال به سرور داشته است را تا 99 درصد رفع کرده است. کد های تقللب در این بازی 100 درصد عملی میباشد و این یک برتری حقیقی نسبت به نسخه قبلی آن میباشد. جالب است بدانید این بازی هم هم از مد شبکه و هم از مد سینگل پلیر پشتیبانی میکند.اما حقیقت این میباشد که گیمر انتظاری فراتر از بازی هایی که در سال 2011 منتشر می شود دارد.چه از لحاظ گرافیک و چه از لحاظ موتور گرافیکی و مدرن بودن !!! روزانه بسیاری از مردم در سرتاسر جهان با استفاده از رایانه های شخصی و ... از این بازی نسبتا کم حجم به صورت آنلاین بازی می کنند و همگی بر این نکته اذعان دارند که حقیقتا این بازی را از دید یک بازی پر گرافیک بازی نمی کنند. !!! گرافیک بازی همچنان مانند نسخه های قبلی میباشد . بدون شک اگر بر روی گرافیک این بازی کار شود شاید بتوانیم آن را جزو یکی از برترین های  سال بنامیم.شاید به ذور از ذهن نباشد که روند بازی های کانتر استریک را همچنان رو به جلو بدانیم ولی این را نباید فراموش کرد که بازی Counter Strike: Source 1.0.0.69 Build 4785 از لحاظ گرافیک بازی به شدت ضعف دارد و این همان چیزی است که گیمر سال 2012 میلادی نمی پسندد ! روزانه بسیاری از مردم در سرتاسر جهان با استفاده از رایانه های شخصی و ... از این بازی نسبتا کم حجم به صورت آنلاین بازی می کنند و همگی بر این نکته اذعان دارند که حقیقتا این بازی را از دید یک بازی پر گرافیک بازی نمی کنند. !!!در حقیقت شاید گیم پلی اعتیاد آور این بازی باعث جذب چنین صفوفی از گیمر ها شده

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مطالب قبلي





Copyright © 2009-20010 Loxblog.com All Rights Reserved . Designed by Loxblog.com

angryamirashkan

امیر علی اصغری

angryamirashkan

http://angryamirashkan.loxblog.com

ما بخاطر شما زنده ایم

ما بخاطر شما زنده ایم

به وبلاگ من خوش آمدید اگر میخواهید به ارزوهای خود برسید بیایید...

ما بخاطر شما زنده ایم